Blog ini ditubuhkan oleh seorang remaja yang ingin mencari identiti zaman keremajaannya.Pelbagai info menarik yang anda boleh cari di dalam blog ini..

Tuesday, July 19, 2011

Bersih 2.0 - Siapa Yang Ganas Sebenarnya ?

Assalamualaikum dan salam sejahtera semua..

Aku tak tahu nak tulis ape..Cuma nak share video yang aku dapat dari blog Milo Suam.


Aku tak kata aku sokong Bersih 2.0..Aku juga tak kata aku sokong polis..Aku cuma nak kata aku ada mata dan aku dapat lihat ape yang berlaku..



Comments
5 Comments

5 comments:

saiazuan said...

hurm.. no komen bout dis.. mungkin sebahagian je.. :)

Qisse said...

sy xtaw sgt pasal isu bersih ni. tp zaman skrg sume pon blh jd. xsume bnda yg kite nmpk ngn mata kasar kite tu btol.. sy xsuka keganasan xkira la spe pn mereka..ape pn slh mereka..xelok la wt cmtu. tp kn kerajaan da ckp jgn wt phimpunan cmtu. sndri cri mslh kne la trima ape akibatnye.. tp kalau video tu btol.. pihak polis ptut ubh sikap mereka.. :)

Roti Telur said...

Polis Raja DiMalaysia? :p

M'Rie R'Nie said...

Biasalah, mula2 kata nak berhimpun secara aman. Tapi memang boleh agaklah yg aman tu akan jadi huru hara. Di mulut kata lain, tapi realitinya buat lain.

Messy Girl said...

takde polis...spe nk proctect kte ?
pelik2.... act,before nk ckp sal BERSIH elok wat research dulu... then u will know... :)

 
Copyright (c) 2011 Dunia Seorang Remaja. Design by Mas Ahmad Safwan

Official Blog and Facebook.