Blog ini ditubuhkan oleh seorang remaja yang ingin mencari identiti zaman keremajaannya.Pelbagai info menarik yang anda boleh cari di dalam blog ini..

Wednesday, January 5, 2011

jOM KeNAli LELaKI(pArT 2)

Assalamualaikum..
hari tu aku ada bagi kenali wanita part 2 kan...
so,disebabkan aku nak berlaku adil,hari ini aku tambah lagi sedikit tentang lelaki
yang mana semua wanita patut tahu..
bagi sesiapa yang tak pernah baca lagi...
kowang boley tekan link ni ye...
    

bagi kaum wanita.inilah peluang yang kowang perlu ambik...
untuk lebih mengenali isi hati pasangan kowang ye..
ape2 hal..
ni je yang dapa aku bagi tau...
tak boley banyak2...
nanti aku kena marah lak...
1. Dia bersungguh2 melakukan sesuatu utk kekasihnya dgn rela bukan krn terpaksa.

2. Dia sentiasa ingin menghiburkan kekasihnya dan berubah menjadi orang yg kuat bercakap.

3. Dia byk menasihati kekasihnya kerana dia amat menyayangi kekasihnya.

4. Dia berusaha mengongkong kebebasan kekasihnya krn perasaan cemburunya yang meluap2.

5. Dia sentiasa takut kehilangan kekasihnya.

6. Dia sentiasa mengawasi pergerakan kekasihnya krn dia sentiasa berasa curiga.

7. Dia tidak suka ada lelaki lain rapat dgn kekasihnya.

8. Dia mudah merasa cemburu dan sensitif apabila kekasihnya tidak menumpukan sepenuh perhatian kepadanya.

9. Adakalanya dia seperti seorang anak kecil yang meminta perhatian krn dia mahu kekasihnya melayannya lebih dari org lain.

10. Dia menjadi org yg paling rajin dan sanggup membantu kekasihnya melakukan apa saja.
kredit pada google ye...sowi pinjam jap..




Comments
2 Comments

2 comments:

nub said...

oo begitu wanita naa...
hehhe

neesa said...

owhhh nk kna wat check list nie.. hehe

 
Copyright (c) 2011 Dunia Seorang Remaja. Design by Mas Ahmad Safwan

Official Blog and Facebook.