Blog ini ditubuhkan oleh seorang remaja yang ingin mencari identiti zaman keremajaannya.Pelbagai info menarik yang anda boleh cari di dalam blog ini..

Thursday, September 15, 2011

Sponsor # 8 : Voucher Bernilai RM80 Dari The 7th Boutique

Assalamualaikum dan salam sejahtera semua..

Semua orang mesti tak sabar-sabar untuk mengetahui siapakah pemenang bertuah untuk contest yang aku anjurkan selama beberapa bulan ni kan ? Sabar-sabar..Tinggal beberapa minggu je lagi sebelum aku menutup contest ni..Hadiah pun semakin lama semakin menarik dan lumayan..Aku bersyukur sangat-sangat kerana ramai penaja yang ingin menaja contest aku yang tak seberapa ni..Untunglah para pemenang nanti..Hehe..Para peserta yang join pun semakin ramai dari hari ke hari.


Terlebih dahulu,aku nak meminta maaf kepada owner The 7th Boutique kerana kelewatan aku membuat entry promosi untuk kali ini..Bukan aku tak nak buat,tapi di sebabkan aku baru sahaja melangkah ke sem baru di Universiti ni,masa kau banyak diperuntukan untuk menguruskan segala keperluan aku dahulu.Minta maaf sangat-sangat ye..

Aku sangat beruntung kerana kalai ini aku dihubungi oleh pemilik The 7th Boutique sendiri yang menyatakan minat beliau untuk menaja contest aku ni.Setelah berbincang,pihak penaja iaitu cik Azra Rahman telah bersetuju untuk menyumbangkan Voucher sebanyak RM80 iaitu RM20 X 4 orang pemenang yang bertuah.Murahkan hati beliau.

Mesti ramai antara korang yang mengenali The 7th Boutique sebelum aku baut entry ni kan.So,bagi sesiapa yang belum mengenali,ambil lah pelaung kali ini untuk mengenali pemiliknya dan apa yang disediakan oleh mereka.


The 7th Boutique Menjual :
  • Tshirt branded lelaki ( original + replica)Trendy jacket style
  • Kemeja branded and kemeja style korea
  • Gadget : Handphone, Apad,Laptop 
  • Handbag perempuan
  • Ladies skirt and dress (coming soon)

Kelebihan :
1) Harga jauh lebih murah berbanding kedai online lain
2) Harga boleh discuss lepas order dibuat
3) Barang kondisi baik walaupun diimport dan ambil masa 2 minggu untuk dapat item.

Banyak kan kelebihan yang korang boleh dapat dengan berurusan dengan mereka.Lagipun mereka menjual pakaian-pakain dan aksesori-aksesori yang branded dengan harga berpatutan.Tak salah jika anda mencubanya sendiri.Pemilik The 7th Boutique juga adalah seorang yang peramah memudahkan sesiapa sahaja yang ingin berurusan dengan beliau sendiri.

Di bawah ini adalah sebahagian daripada koleksi-koleksi aksesori yang terdapat di The 7th Boutique..




Macam mana ? Rambang mata kan nak pilih..Ini baru sedikit..Banyak lagi yang anda mampu dapatkan di Fan page Facebook mereka 


dan di website mereka sendiri..


So,ape yang anda tunggu lagi,marilah kita ramai-ramai terjah ke sana ke sekarang supaya Cik Azra tak lepas tangan melayan karenah kita..Hehehe..

Opps..Bagi sesiapa yang tak join lagi..Cepat-cepat join..Hadiah dia semakin lama semakin bertambah tahu..So,jangan menyesal nanti kalau korang tak join..Hehe..:)

[ Contest ] Anda Bagi Gambar , Prince Bagi RM50 !!

Kalau korang rasa contest ini tak best,korang boleh la tanya mereka yang dah join..:)

Senarai Nama Peserta


Comments
0 Comments

0 comments:

 
Copyright (c) 2011 Dunia Seorang Remaja. Design by Mas Ahmad Safwan

Official Blog and Facebook.