Blog ini ditubuhkan oleh seorang remaja yang ingin mencari identiti zaman keremajaannya.Pelbagai info menarik yang anda boleh cari di dalam blog ini..

Thursday, September 15, 2011

Awek Hot Terkencing Dalam Seluar Semasa Mabuk

Assalamualaikum dan salam sejahatera semua..

Terlebih dahulu,aku nak memohon maaf sebab entry aku kali ni bukan nak emmalukan sesiapa tapi nak bagi pengajaran pada semua orang.Inilah salah satu kesan minum arak.Seorang awek yang memang hot dan seksi tak sempat untuk pergi ke tandas untuk membuang air kerana mabuk.




So,jalan yang paling mudah ialah................Muahaha..korang dah tengok kan..Jawab lah sendiri..(^^,)...


Comments
1 Comments

1 comments:

ika said...

ayoohh...
uh terkencing..la nk buang yg besaq pnye..cmne la agknye

 
Copyright (c) 2011 Dunia Seorang Remaja. Design by Mas Ahmad Safwan

Official Blog and Facebook.