Blog ini ditubuhkan oleh seorang remaja yang ingin mencari identiti zaman keremajaannya.Pelbagai info menarik yang anda boleh cari di dalam blog ini..

Sunday, September 18, 2011

Maggi Segera Perisa Buntut Laris Terjual

Assalamualaikum dan salam sejahatera semua..

Pernah tak korang semua dengar pasal maggi perisa buntut ? Kalau pernah,korang makan tak ? Hahaha..Kat sini aku nak bagi tahu korang penemuan aku mengenai Maggi Buntut yang dikeluarkan oleh Indonesia.Tak percaya ? Tengok gambar di bawah ini..Yang penting makanan ni emmang laris..Hahaha..


Errrk..agak-agak korang la kan,kalau aku belanja maggi ni korang sanggup makan tak ? Hahaha..Tapi aku concern satu hal je...Rasa buntut sape ye dalam maggi tu..Buntut orang ke ? ( Opsss...lucah pulak )....Muahahaha....



Comments
1 Comments

1 comments:

PORUMAN said...

hahahahaha .. ada2 aje !!

 
Copyright (c) 2011 Dunia Seorang Remaja. Design by Mas Ahmad Safwan

Official Blog and Facebook.