Blog ini ditubuhkan oleh seorang remaja yang ingin mencari identiti zaman keremajaannya.Pelbagai info menarik yang anda boleh cari di dalam blog ini..

Sunday, October 16, 2011

Gambar Yang Boleh Buat Korang Jadi Gila ( 2 )

Assalamualaikum dan salam sejahtera semua..

Aku speechless bila tengok gambar macam ni..Tak sangka,walupun dalam bas awam yang penuh dengan orang ramai,pasangan kekasih ni sempat lagi membuat adegan yang tak senonoh.Aku rasa nafsu kedua pasangan ini telah mengatasi perasaan malu mereka kot.Tapi seriously kalau aku jumpa mereka ni,memang teruk aku kenakan diorang.


Korang panas hati tak  ? Apa yang korang rasa bile tengok perbuatan diorang macam ni ? Cuba nayatakan perasaan korang di bahagian komen,Korang nak jadi anon pun takpe...^_^....




Comments
6 Comments

6 comments:

Nurul Mazni said...

kat mane nie? malaysia or luar negara?? memang siyesly cam haramlah perangai.. ingat tak der orang lain nmpak kot.

Nurul Nabihah said...

memang x patut pon.....kurang ajor tol....diaorang nih.....

Nurul Nabihah said...

memang x patut diarang wat camnih....emrr....remaja skarang....ikut nafsu ajer....x patut...

Mia Liana said...

susah nak cakap... tapi ada di sekeliling kita..

Shaherah said...

bila nafsu menguasai diri.. mcm ni lar kan.. >.<"

Anonymous said...

ADMIN GILA SEKS ... x dak entry len yng berfaedah ke?

 
Copyright (c) 2011 Dunia Seorang Remaja. Design by Mas Ahmad Safwan

Official Blog and Facebook.