Blog ini ditubuhkan oleh seorang remaja yang ingin mencari identiti zaman keremajaannya.Pelbagai info menarik yang anda boleh cari di dalam blog ini..

Sunday, October 16, 2011

Perhatian | Ayat Kitab Bible Dijual Kepada Orang Ramai

Assalamualaikum dan salam sejahtera semua...

PERHATIAN!! ini bukan ayat al-Quran...

PENTING ...tolong sebarkan. Moga Allah SWT akan membalas jasa baik anda.
Yang pasti............ ini bukan ayat al-Quran

Semoga kita semua berhati-hati jangan sampai terbeli dan digantung di rumah kita. Sebarkan dan maklumkan kepada semua saudara-saudara kita.

Tolong Baca.Jangan biarkan kita di perbodohkan oleh orang-orang KAFIR.

Perhatian kalau ternampak penghujungnya ditulis "Surah Injilu Matay" (Terus reject).

Sila baca dan edarkan kepada sesiapa yang tiada blog melalui e-mail. Jika ada blog, copy dan paste ke blog anda. Itulah agenda Kristian, maka berhati-hatilah.

Jangan terpedaya pada rupanya sahaja tetapi tengok dan selidiklah isinya juga. Tengok keseluruhan. Memang ianya nampak cantik sekiranya dibuat untuk menghiasi dinding rumah.

Sekali pandang macam ayat dan kalimah Al-Quran. Sebenarnya ayat dari kitab Bible.


Comments
3 Comments

3 comments:

memey gadis ceria dominic said...

saLam..singgah cney ? bule tak memey copy entry ney bb nak sebarkn pda sume UMAT ISLAM .will credit u..TQ: )

Anonymous said...

BAIKNYA MULUT KAMU YE....ASAL MENDE CAMNI JER TRUS NAK KATA KRISTIAN ITU INI LAH, KRISTIAN KAFIR LAH...AGAK2 LA MULUT TU WEI...APA PERASAAN KO KALO AKU KATA ISLAM ******* MUSTI NGKO MARE KAN.

Anonymous said...

Betul ckp si AnoNymous tu,sesedap mulut korg jew, apa lah salah org kristian ?? jgn ingat islam agama rasmi tak patut dihina, kenapalah org kristian boleh masuk dlm malaysia.! lebih baik kuar dari mlaysia....masuk jk ke srwak.. entry buat skit hati! dh tu tak kisahkan org... aws lah ko!

 
Copyright (c) 2011 Dunia Seorang Remaja. Design by Mas Ahmad Safwan

Official Blog and Facebook.