Blog ini ditubuhkan oleh seorang remaja yang ingin mencari identiti zaman keremajaannya.Pelbagai info menarik yang anda boleh cari di dalam blog ini..

Friday, August 19, 2011

Video : Penjaga Gol Kencing Di Padang Ketika Perlawanan

Assalamaualaikum dan salam sejahtera semua..

Waktu perlawanan bola sepak biasanya 45 minit tanpa rehat bukan..Mesti ada antara pemain yang ingin lepaskan hajat ketika perlawanan dilangsungkan tapi bagaimana mereka lakukan ye..Hehe..Video di bawah ini adalah cara paling sopan dan senyap untuk lepaskan hajat di padang oleh seorang penjaga gol sewaktu perlawanan piala dunia.

Lepas ni ,aku yakin mesti ramai yang akan tiru aksi macam ni kan..Yela,,Mana boleh tahan kencing nanti kena batu karang pulak...:)


Haha..Amacam...Menakjubkan tak idea dia ni..(^^,)..


# Dapatkan RM 1 dengan setiap pendaftaran yang berjaya anda lakukan di SINI..& di SINI

# Wang Tunai RM10,000 untuk anda menangi di SINI..

# Duit Raya RM25,000 daripada MayBank untuk dibawa pulang di SINI..

Comments
3 Comments

3 comments:

MARIA LIZA said...

no manners betul..suka hati ajer...

budakampung said...

pemain bola..biasa la tu.. =.=

khairul@kechik said...

subur la rumput kat padang tu

 
Copyright (c) 2011 Dunia Seorang Remaja. Design by Mas Ahmad Safwan

Official Blog and Facebook.