Blog ini ditubuhkan oleh seorang remaja yang ingin mencari identiti zaman keremajaannya.Pelbagai info menarik yang anda boleh cari di dalam blog ini..

Friday, August 19, 2011

Sponsor # 5 : Branded Perfume ( 4 Set )

Assalamualaikum dan salam sejahtera semua..

Alhamdulillah perjalanan contest yang aku buat banyak mendapat sambutan dari pelbagai pihak termasuk lah dari pihak peserta dan penaja..Beberpa hari yang lepas aku dihubungi oleh seorang lagi penaja dari Arazwan Parfum yang bersetuju menaja 4 set perfume yang berjenama kepada para pemenang pertama bagi setiap kategori.

Serius aku cakap.memang beruntunglah sesiapa yang join contest yang aku buat ini kerana para pemenang bakal membawa pulang hadiah melebihi RM200 yang ditaja oleh pelbagai pihak penaja.Di bawah ini adalah contoh-contoh perfume yang berjenama yang akan di bawa pulang oleh para pemenang.Pihak penaja bersetuju untuk memberikan peluang kepada para pemenang memilih sendiri perfume yang mereka inginkan..

Perfume Untuk Pemenang Lelaki




Pelbagai lagi pilihan perfume lelaki yang anda boleh lihat di SINI...


Perfume Untuk Pemenang Perempuan




Pelbagai lagi pilihan perfume wanita yang anda boleh lihat di SINI...


Macam mana ? Terkelu lidah sampai tak boleh berkata-kata lagi...Inilah habuan kepada bakal pemenang..Terima kasih kepada pemilik syarikat Arazwan Parfum kerana kesudian menaja 4 set perfume berjenama kepada para pemenang.Anda juga dijemput untuk melawat personal blog dia untuk mengenali siapa kah penaja anda.

Pihak penaja juga bersetuju untuk memberikan diskaun kepada pembeli yang ingin memiliki set perfume di atas.Untuk info lebih lanjut korang boleh la PM dengan pihak penaja di SINI..

Opps..Bagi sesiapa yang tak join lagi..Cepat-cepat join..Hadiah dia semakin lama semakin bertambah tahu..So,jangan menyesal nanti kalau korang tak join..Hehe..:)

[ Contest ] Anda Bagi Gambar , Prince Bagi RM50 !!

Kalau korang rasa contest ini tak best,korang boleh la tanya mereka yang dah join..:)

Senarai Nama Peserta



# Dapatkan RM 1 dengan setiap pendaftaran yang berjaya anda lakukan di SINI..& di SINI

# Wang Tunai RM10,000 untuk anda menangi di SINI..

# Duit Raya RM25,000 daripada MayBank untuk dibawa pulang di SINI..



Comments
0 Comments

0 comments:

 
Copyright (c) 2011 Dunia Seorang Remaja. Design by Mas Ahmad Safwan

Official Blog and Facebook.