Blog ini ditubuhkan oleh seorang remaja yang ingin mencari identiti zaman keremajaannya.Pelbagai info menarik yang anda boleh cari di dalam blog ini..

Tuesday, August 16, 2011

Sponsor # 4 : KeyChain Sulaman Nama ( 12 Unit )

Assalamualaikum dan salam sejahtera semua..

Ramai yang bertanya sama ada contest yang aku buat ni masih berjalan lagi atau tak..Ramai yang kata aku tak update nama peserta,tapi mungkin mereka lupa bahawa aku sentiasa update nama-nama peserta dan sponsor tiap-tiap hari..Bagi yang kata macam tu jelas dia tak selalu up to date dengan info di blog aku ni..(^^,)..

Ok,hari ni Alhamdulillah kerana aku masih dapat men " update " satu lagi sponsor untuk contest aku ni..So,aku nak mintak maaf banyak-banyak kerana masih ada 3 lagi sponsor yang belum aku promote kerana kekurangan idea yang menarik..Kali ini aku nak ucapkan berbanyak terima kasih kepada admin blog [ Diari Kehidupanku ] kerana sudi membuatkan KeyChain dengan setiap nama pemenang iaitu 12 pemenang..


Cantik tak ? Di atas adalah salah satu contoh yang para pemenang akan miliki..Semua pemenang daripada tempat pertama hingga ke-3 dalam kesemua kategori akan membawa pulang satu set KeyChain bersulaman nama korang sendiri..Amacam,rasa teruja tak ?

Siapa pemilik blog [ Diari Kehidupanku ] ? Dia adalah salah seorang rakan di facebook aku dan namanya Nur' Amalina..Apa kata korang pergi melawat ke blog dan add dia as friend di FB...Seriusly tak rugi korang berbuat macam tu..


Di tambah dengan sponsor ini,contetst yang aku jalankan telah berjaya menarik seramai 8 sponsor dan masih 3 yang belum diupdate kerana masih menuggu gambar-gambar barangan sponsor daripada pihak mereka.Bagi yang belum mengetahui nama-nama sponsor,boleh lah lihak di bawah ini..



..Senarai Sponsor..

1 ) Blogshop AnisUmbrella - Necklace
2 ) Blogshop Shawl Najihah - Pashmina
3 ) Admin Dunia Lelaki Maskulin - Ruang Pengiklanan x 3 bulan
4 ) Admin Diary Amni - RM50 cash ( Hadiah Utama )



Opps..Bagi sesiapa yang tak join lagi..Cepat-cepat join..Hadiah dia semakin lama semakin bertambah tahu..So,jangan menyesal nanti kalau korang tak join..Hehe..:)

[ Contest ] Anda Bagi Gambar , Prince Bagi RM50 !!

Kalau korang rasa contest ini tak best,korang boleh la tanya mereka yang dah join..:)

Senarai Nama Peserta

Comments
0 Comments

0 comments:

 
Copyright (c) 2011 Dunia Seorang Remaja. Design by Mas Ahmad Safwan

Official Blog and Facebook.