Blog ini ditubuhkan oleh seorang remaja yang ingin mencari identiti zaman keremajaannya.Pelbagai info menarik yang anda boleh cari di dalam blog ini..

Tuesday, August 16, 2011

Entry Lepaskan Geram - Blogger Lelaki Yang Bajet Hot

Assalamualaikum dan salam sejahtera semua..

Aku ada bengang sikit-sikit la dengan beberapa orang blogger lelaki ni..Betul-betul perasan hot..Sampaikan aku nak termuntah tengok ke "hot" tan yang dibuat-buat diorang tu..Aku rasa ramai kot blogger yang perasan semua ni cuma malas nak tegur je..So,hari ni aku nak tegur direct je..


Kalau korang nak tahu,korang boleh la klik link-link di bawah ini..Aku malas nak tulis panjang-panjang..Jaga amalan puasa...

Blogger Yang Bajet Hot
1.uɐʍɟɐs pɐɯɥɐ sɐɯ

Blogger Yang Memang Hot

Blogger Yang Meningkat Hot

Blogger Yang Sedang Hot

Kalau korang melawat diorang jangan marah-marah..COOL je k..Bulan puasa kita kena banyak bersabar..Walaupun aku bengang dengan diorang tapi,aku tetap malas nak marah-marah walaupun api kemarahan ni dah memuncak...Huh !!!!

Jangan lupa share ye...biar semua blogger tahu...:)


korang nak rm200 dengan cara paling mudah ? just bagi gambar dan korang mungkin dapat bawa balik
rm200 + hadiah sponsor + hadiah misteri + barangan..

saya juga mengharap jasa baik sesiapa yang ingin sponsor agar contest ini akan bertambah menarik dan meriah..pihak sponsor juga akan mendapat beberapa kelebihan...

berminat ?? klik sini


..Senarai Sponsor..

1 ) Blogshop AnisUmbrella - Necklace
2 ) Blogshop Shawl Najihah - Pashmina
3 ) Admin Dunia Lelaki Maskulin - Ruang Pengiklanan x 3 bulan
4 ) Admin Diary Amni - RM50 cash ( Hadiah Utama )



Comments
11 Comments

11 comments:

Unknown said...

ahahha...kejam!!

Ku Aan said...

love this entry bro
mmg betol pon :)
terbaekk blog anda niyh^^

Mas Ahmad Safwan said...

.aku lagi jadi mangsa , haihh

SiS NaD said...

Salam...

Mereka semua memang bajet HOT!~ Lagi2 yang nombor 4 tu.. Tak boleh blah ok!~ Uhhhh!~ (^_____^)V

myraVea said...

Betul3..sume bajet hot tambah2 Mas ahmad safwan tuu..hahahaa *kidding*


Mereka best ;)

Joel Leslie said...

ehhh, saya la sepatutnya yg perasan hot tu.. tngk blog sy -> http://youreextremelyhot.blogspot.com ! tjk pun dh ada perkataan hot :P

Firdaus Life said...

hahaha mereka semua memang hot :D

AZRI said...

muahahaha...semua TOP top standard #retis

THE AUTHOR said...

hahahha..nak kena satu-satu blog dia orang..blum baca..

Aini Azman said...

hahahah~kesian si mangsa2 hot tuh,.

wan_cikgumuzik said...

adehhhh..!! tetiba plak trafic referal banyak datang dari entri nih.. kutuk aku yerr.. nihh yg aku hot nihh.. kah kah kah kah...

 
Copyright (c) 2011 Dunia Seorang Remaja. Design by Mas Ahmad Safwan

Official Blog and Facebook.