Blog ini ditubuhkan oleh seorang remaja yang ingin mencari identiti zaman keremajaannya.Pelbagai info menarik yang anda boleh cari di dalam blog ini..

Tuesday, August 2, 2011

Cool - Melamar Kekasih Dengan Membuat Tatoo Di Peha

Assalamualaikum dan salam sejahtera semua..

Malam ni idea untuk menulis tidak dapat hadir dalam otak aku ni kerana kadar kepenatan yang melampau yang terpaksa ditanggung oleh badan aku ni..Bukan penat sebab puasa tapi penat kerana menghabiskan masa hari ini melawat tempat-tempat yang menarik di sekitar Sarawak [ Bandar Kuching ].

Ok,pernah tak korang bayangkan bahawa ada orang yang akan melamar korang dengan mengukir nama anda di badan mereka sebagai bukti cinta sejati ? Kononnya tatoo tersebut tak kan hilang begitu juga dengan cinta korang yang dianggap cinta sejati...Pernah ? Kalau korang tak pernah,mari kau tunjukkan sedikit bukti bahawa perkara cool macam ni pun pernah berlaku..:)


Amacam ? Sweeeetttttttttt tak ? Coooooooooooooooool kan ? Haha...Tapi aku nak bagi tahu korang semua yang beragama Islam, " Jangan sesekali membuat tatoo di mana-mana bahagian badan kerana ianya Haram ,solat tak sah dan badan tidak akan diterima bumi bila mati nanti "


korang nak rm50 dengan cara paling mudah ? just bagi gambar dan korang mungkin dapat bawa balik rm200 + hadiah sponsor + hadiah misteri + barangan..

saya juga mengharap jasa baik sesiapa yang ingin sponsor agar contest ini akan bertambah menarik dan meriah..pihak sponsor juga akan mendapat beberapa kelebihan...

berminat ?? klik sini


Comments
1 Comments

1 comments:

Juwita Afifah said...

Melawat bandar kuching?? saya pon baru balik dari kuching ni. =D

 
Copyright (c) 2011 Dunia Seorang Remaja. Design by Mas Ahmad Safwan

Official Blog and Facebook.