Blog ini ditubuhkan oleh seorang remaja yang ingin mencari identiti zaman keremajaannya.Pelbagai info menarik yang anda boleh cari di dalam blog ini..

Saturday, July 16, 2011

Video Paling Cool ( Gempak ) Di Dunia

Assalamualaikum semua..

Aku godek-godek youtube tadi dan terjumpa satu video yang super cool dan boleh dikategorikan super gempak..Aku tahu mesti korang tak percaya kan..Ok,korang boleh tengok sendiri kat bawah ni..


David Dvir sang pembuat video yang berasal dari 2dphotography.ca ini mengubah sebuah gudang yang penuh dengan kelengkapan fotografi menjadi sebuah alat foto paling menarik yang pernah kita lihat. Ia menyebutnya Rube Goldberg Machine.

Jumlah penggunaan alat-alat fotografi yang digunakan dalam video ini sungguh fenomenal. Dan perencanaan beserta proses pembuatannya ternyata memerlukkan waktu yang cukup lama. Proses perencanaan sudah dimulai sejak bulan November tahun lalu. Pada bulan Januari, ia bersama pasukannya mulai membangun projek ini. Setelah melalui 6 bulan penuh trial and error, video ini akhirnya sampai di YouTube untuk dapat kita nikmati bersama.

korang nak rm50 dengan cara paling mudah ? just bagi gambar dan korang mungkin dapat bawa balik rm50 + hadiah sponsor + hadiah misteri + barangan..

saya juga mengharap jasa baik sesiapa yang ingin sponsor agar contest ini akan bertambah menarik dan meriah..pihak sponsor juga akan mendapat beberapa kelebihan...

berminat ?? klik sini


Comments
1 Comments

1 comments:

Suhazli said...

gila la hebat!!nganga aku tengok..haha

 
Copyright (c) 2011 Dunia Seorang Remaja. Design by Mas Ahmad Safwan

Official Blog and Facebook.