Blog ini ditubuhkan oleh seorang remaja yang ingin mencari identiti zaman keremajaannya.Pelbagai info menarik yang anda boleh cari di dalam blog ini..

Monday, July 25, 2011

Video Of The Real BatMobile - Video Kereta Batman Di Dunia Nyata

Assalamualaikum dan salam sejahtera semua..


Tadi korang dah tengok gambar BatMobile yang sebenar kan..Kali ini aku nak tunjukkan bukti bahawa Bat Mobile ini memang betul-betul wujud tapi bukan di Malaysia..Korang boleh tengok video di bawah ini..:)



So,macam mane ? Tak kan tak percaya lagi kot..Ok ,akau bagi tahu cerita sebenar tentang BatMobile ni..:)

" This is the only Bat car created that makes fiction reality. It is powered by a military spec turboshaft engine driving the rear wheels through a semi automatic gearbox. It features a custom tube frame/monocoque chassis with fully independant suspension, disc brakes, and a sequential shifter. It runs on kerosene, diesel, or Jet fuel and has a power to weight ratio comparable to a Dodge Viper. The car is registered and insured for the road in the United States. Built in 2011 by Casey Putsch. Casey Putsch has the Putsch Racing facility. "


korang nak rm50 dengan cara paling mudah ? just bagi gambar dan korang mungkin dapat bawa balik rm200 + hadiah sponsor + hadiah misteri + barangan..

saya juga mengharap jasa baik sesiapa yang ingin sponsor agar contest ini akan bertambah menarik dan meriah..pihak sponsor juga akan mendapat beberapa kelebihan...

berminat ?? klik sini


Comments
2 Comments

2 comments:

Unknown said...

ayie ingt motor shje yg ad..rupenye kereta pon skrng dh adlh..hehe

Unknown said...

kalo gune costume batman then gune keta nih kompom bebudak akan pikir 'mom, batman is real!'
XD

 
Copyright (c) 2011 Dunia Seorang Remaja. Design by Mas Ahmad Safwan

Official Blog and Facebook.