Blog ini ditubuhkan oleh seorang remaja yang ingin mencari identiti zaman keremajaannya.Pelbagai info menarik yang anda boleh cari di dalam blog ini..

Wednesday, July 13, 2011

[ Video ] Kungfu Selamatkan Pakar Kungfu Dalam Kemalangan Jalan Raya

Assalamualaikum Semua..

Aku tau mesti ramai tak puas hati sebab tajuk aku macam ni kan..Yela,mesti korang nak bahas dengan aku yang hidup dan mati di tangan Tuhan ( Allah ,bagi orang muslim )..Tapi sebelum tu aku nak korang berfikir sejenak k..Walaupun hidup dan mati di tangan-Nya..Tapi kite berhak mengubah takdir kite dengan berusaha..Bukan bermaksud kite ubah kematian kite,tapi kalau kite ada keupayaan untuk mengelak dari kecelakaan,maka kite berhak untuk mengatasinya bukan ?

Maaf ye sebab intro panjang lebar..Bukan ape,aku diserang oleh anonymous dah dituduh hilang basic Islam..Kalau korang,mesti korang terasa kan..Ok..Tak nak cerita lagi..Kite kembali kepada tajuk utama k..


Opss..Gambar ni tak de kena-mengena dengan tajuk entry..Korang boleh tengok video di bawah ni kalau korang berminat nak tengok aksi pakar kungfu..:)

Haha..Amacam..? Korang mampu ? Kalau korang tanye aku..aku pun tak mampu nak buat side flip macam tu..Tu la bukti kekuasaan Allah..Kun Fayakun..:)

Jangan Lupe Bace entry Di bawah ni Ye..:)



korang nak rm50 dengan cara paling mudah ? just bagi gambar dan korang mungkin dapat bawa balik rm50 + hadiah sponsor + hadiah misteri + barangan..

saya juga mengharap jasa baik sesiapa yang ingin sponsor agar contest ini akan bertambah menarik dan meriah..pihak sponsor juga akan mendapat beberapa kelebihan...

berminat ?? klik sini


Comments
3 Comments

3 comments:

Adam Azra said...

nasib baik dia selamat. tapi kesian tak ada sape nak tolong alihkan motor tu.

kalau kat malaysia jalan mesti dah sesak. hehe..

Awan Network said...

sokong..semua tue kuasa Allah

TERBAIK SAAT INI!!:
ABANG SHAHEIZY SAM KENA PENJARA DAN SEBAT!!
KELEBIHAN NUFFNANG BERBANDING YG LAIN!!

Kamil Kahar said...

laju tu dye bawak moto dye...hmm...steady r beb...

 
Copyright (c) 2011 Dunia Seorang Remaja. Design by Mas Ahmad Safwan

Official Blog and Facebook.