Blog ini ditubuhkan oleh seorang remaja yang ingin mencari identiti zaman keremajaannya.Pelbagai info menarik yang anda boleh cari di dalam blog ini..

Friday, July 8, 2011

Jepun Mencipta Barcode Paling Unik Di Dunia ( 4 Gambar )


Barcode ni cuma terdapat di jepun je ye..Unik kan otak diorang..Malaysia pun unik juga sebab ada seluar dalam 1 Malaysia..( Link )




Haha..Nampaknya negara Jepun sama maju dengan negara " 1 Malaysia " kite ni kan..Oppss..Aku ayat aku terbalik ke ?

sumber : Borak kosong


korang nak rm50 dengan cara paling mudah ? just bagi gambar dan korang mungkin dapat bawa balik rm50 + hadiah sponsor + hadiah misteri + barangan..

saya juga mengharap jasa baik sesiapa yang ingin sponsor agar contest ini akan bertambah menarik dan meriah..pihak sponsor juga akan mendapat beberapa kelebihan...

berminat ?? klik sini


Comments
13 Comments

13 comments:

cik myrha said...

comel n unik :)

nohoho =) said...

menarik jugak

Anif Abdullah @Mr AA said...

smart n cute ah..kreatif kan diowang..huhu

zie_ira said...

comel2,,lagi2 yg chopstik mee tu,n yg kucing nga bercinte kat castle tuh,,hehe

HAPPY BIRTHDAY AIJAZ! dan ira nak pegi PARIS!

DOORGIFT COMEL TUK MAJLIS ISTIMEWA ANDA^^

azeelia azman said...

haha.cantekk.

mama comel said...

wah...kiutnya!

Terbang Bersamaku said...

bar code die comel+unik....(^_________^)

Kujie said...

wah comel nyer...creative nyer org yg cipta barcode nih..

~~su manje~~~ said...

jepun mmg kreatif.....
tapi barang semua pakai buang...
otak bisnesssssssssssssss....

CNK said...

CANTEK! IM FOLLOWER YANG KE-2400! :)

JOM DTG BLOG SY :)

-CNK-
http://pelangichanteque.blogspot.com/

izatul fazlin said...

CANTIK!!!!

alif haris said...

haha .. cantik2 .. kreatif ni ^^

taoslayerz said...

4 je ker?? jom tengok kat blog taotauajer ade banyak lagi tau..

meh tengok kat sini Barkode paling kreatif dari jepun !!!

 
Copyright (c) 2011 Dunia Seorang Remaja. Design by Mas Ahmad Safwan

Official Blog and Facebook.