Blog ini ditubuhkan oleh seorang remaja yang ingin mencari identiti zaman keremajaannya.Pelbagai info menarik yang anda boleh cari di dalam blog ini..

Wednesday, July 20, 2011

Ibu Dan Anak Bersetubuh - Melekat Sampai Mati


Kes persetubuhan ibu dan anak yang tak boleh dipisahkan telah menjadi buah mulut masyarakat Gorontalo. Kini, ibu dan anak itu telah meninggal dunia. Bilakah keduanya meninggal duniah masih menjadi pertanyaan.

Menurut maklumat dari Gorontalo Post, ibu yang berusia 30-an tahun dan anak yang berusia 15 tahun tersebut meninggal beberapa jam selepas berada di bilik pembedahan salah sebuah hospital di Gorontalo.

Ada desas desus yang mengatakan keduanya masih sempat bertahan beberapa hari sebelum meninggal dunia. Setelah menyelidik di Gorontalo Post, didapati ibu dan anak tersebut meninggal setelah pasukan perubatan berusaha melakukan pembedahan untuk memisahkan keduanya.

Pembedahan itu terpaksa dilakukan kerana keadaan kedua-duanya amat kritika.Doktor tiada jalan lain untuk memisahkan keduanya selain melakukan pembedahan.

Setelah melakukan pembedahan, keduanya meninggal dunia. Mayat kedua beranak itu dituntut keluar secara tertutup.


Sumber : kisahtaubat

Jangan Lupe Baca Di Bawah Ni Ye..:)


korang nak rm50 dengan cara paling mudah ? just bagi gambar dan korang mungkin dapat bawa balik rm200 + hadiah sponsor + hadiah misteri + barangan..

saya juga mengharap jasa baik sesiapa yang ingin sponsor agar contest ini akan bertambah menarik dan meriah..pihak sponsor juga akan mendapat beberapa kelebihan...

berminat ?? klik sini


Comments
9 Comments

9 comments:

^^nu[dd]yra^^ said...

camner leh melekat?

SURIA AMANDA said...

macam2 hal la...ngeri plak akak baca..

anntaj said...

bebas boleh buat apa sahaja....

Shafiq Izwan said...

ape nak jadi la. =.=

Messy Girl said...

ni la akibatnye.. hurmm

Astana said...

Gila la.Bengong ka mabuk ni, anak dgn mak sdiri. hancus

Unknown said...

bodoh mak cik 2..ngan anak sendri nk wat..nafsu binatang!..(http://kitamengonsi.blogspot.com/ ....jom singgah dan follow)

Ajeerah Fareha said...

tanda dunia da nak kiamat. nauzubillah himinzaliq.

Zya Lemon said...

melampau....membuatkan saya teringat kisah dahulu. Seorang perempuan buat sex dengan anjing dan melekat sampai mati. Saya baca pasal tu dari sebuah majalah mistik waktu sekolah tak silap awal tahun 2000-an

 
Copyright (c) 2011 Dunia Seorang Remaja. Design by Mas Ahmad Safwan

Official Blog and Facebook.