Blog ini ditubuhkan oleh seorang remaja yang ingin mencari identiti zaman keremajaannya.Pelbagai info menarik yang anda boleh cari di dalam blog ini..

Monday, December 19, 2011

[ 18 SX ] Koleksi Gambar Perempuan ( Wanita ) Paling Seksi

Assalamualaikum..

Ini adalah entry 18 XXX..So,aku nak ingatkan sesiapa yang masih suci lagi jangan tengok entry aku ni sebab aku tak nak cemarkan kesucian korang..Hakhak...Kalau korang berdegil nak tengok jugak,jangan sesekali salahkan aku ye..Ok,korang boleh tengok gambar-gambar di bawah ni..

 awek aku yang di rampas Justin Bibir

Oppss..bukan gambar ni tapi koleksi gambar di bawah ni ye..Sekali lagi aku pesan..jangan tengok kalau korang tak nak menyesal sebab gadaikan kesucian korang tu..Ini amaran terakhir ye..Hakhak..:)



So,amacam..sexy tak ? Mesti korang muntah hijau kan..Menyesal tak..Tu la aku dah bagi amaran banyak kali..Korang tetap degil nak tengok..Korang la tanggung sendiri ye..haha..:)

Jangan Lupe Baca Yang Bawah Ni Pulak YE..:)

korang nak rm50 dengan cara paling mudah ? just bagi gambar dan korang mungkin dapat bawa balik rm50 + hadiah sponsor + hadiah misteri + barangan..

saya juga mengharap jasa baik sesiapa yang ingin sponsor agar contest ini akan bertambah menarik dan meriah..pihak sponsor juga akan mendapat beberapa kelebihan...

berminat ?? klik sini


Comments
17 Comments

17 comments:

Athira Husna said...

giler r!! menakutkan bdn diaorng,, hehehe,,

taoslayerz said...

perghhh..menakutkan

hilang selera ak kat pompuan2 nieh~

maceklala said...

menakutkan laaaaaaaaaaa T_T

Syazana Aziz said...

eeuuuwwwwwwwwwwwww.....

azam said...

awww.....sexy you...hehehe

purpl3h0lic said...

eeewww . .
sumpah geli aku tengok .
haha !

SURIA AMANDA said...

adoiii...sgt geli tau..tp lawak la dik...akak ada buat revies..sila ke blog eh...

Shaherah said...

mak ai.. macam apa dh badan dieorang..

nicko said...

mak aih..menakotkan..

naju said...

mak aihh.. lebam bijik mata tengok diorang nih

epics said...

fail!

Kamil Kahar said...

wooooooh...giler...hilang kesucian aku...silap xdgr nasihat ko...haha...

ika said...

sexy gler..terkedu tgk woo~~

zie_ira said...

err,,cam mane kaki2 die leyh ketul2 sampai cam gitu sekali,,erkk,,geli,>.<

Kembang Perawan 3288 said...

x cantik langsung.lagi lawa gemuk2dari ketul2 mcm ni. ouh. seksa

amniey91 said...

haha..geli je cik tgk...hihi..
terer la bina bdan cmtu skali...:)

Myzul said...

lawak gak...fake jer 2 :)

 
Copyright (c) 2011 Dunia Seorang Remaja. Design by Mas Ahmad Safwan

Official Blog and Facebook.