Blog ini ditubuhkan oleh seorang remaja yang ingin mencari identiti zaman keremajaannya.Pelbagai info menarik yang anda boleh cari di dalam blog ini..

Monday, December 19, 2011

[ Pengakuan ] " Apabila Ketagih Datang, Saya Melakukan Onani "

Assalamualaikum...

1st aku nak bagi tahu kat korang supaya jangan salah paham dengan tajuk kat atas.Atas tu bukan pengakuan aku atau kawan2 aku tapi pengakuan remaja perempuan zaman moden ni.Aku bukan orang gila seks ok.Aku kongsikan cerita ni supaya dapat menjadi teladan kepada kita terutama manusia yang bergelar remaja.Korang boleh baca pengakuan mereka di bawah ni.Sebenarnya kisah ini adalah sambungan kepada entry ni..




gambar sekadar hiasan
 
NANI, 16, dari Kuala Lumpur

“SAYA mula mengenali seks tahun lalu apabila menjadi mangsa kerakusan teman lelaki ketika saya tinggal bersamanya selama tiga hari selepas keluar rumah. Sejak itu, saya mula ketagih seks.Apabila ketagih datang, saya melakukan onani untuk memuaskan diri sendiri, sama ada di tandas sekolah atau rumah. Ada ketika saya tak mampu tahan sehingga menawarkan diri kepada lelaki, tetapi bukan rakan sekolah.Sekurang-kurangnya, sekali sehari saya melakukan seks. Ada lelaki yang saya kenal dua ke tiga minggu, terus saya ajak lakukan seks.Malah pernah saya pelawa seorang lelaki bangsa lain yang saya baru kenal beberapa minit. Sukar untuk memuaskan ketagihan saya. Malah saya pernah melakukan seks bersama lima lelaki, namun masih tidak puas.Apabila ketagih, saya hubungi mana-mana lelaki yang saya kenal dan ajak mereka lakukan seks. Biasanya rumah atau hotel murah menjadi lokasi pilihan saya untuk melampias nafsu. Pernah juga saya lakukan seks di tepi tasik pada waktu tengah hari kerana tidak mampu tahan gelora nafsu.Saya cuba bertahan daripada melakukan perbuatan terkutuk ini, namun tidak mampu. Perkara ini masih berterusan dan kali terakhir saya melakukannya dua minggu lalu.”

ANIS, 15, dari Negeri Sembilan

“SAYA mula terbabit dengan rokok, arak dan dadah sejak darjah dua. Semuanya kerana pengaruh mat rempit. Melalui mereka juga, saya mula kenal syabu. Selain itu, saya kerap keluar bandar ikut mereka dan mengikuti perlumbaan haram. Selepas menang, kami minum arak beramai-ramai dan bila mabuk, kami melakukan seks.Siang saya sekolah seperti biasa dan petang saya keluar. Saya pernah bekerja di kedai makan dengan gaji RM60 sehari. Duit ini saya beli syabu yang dibekalkan teman lelaki dan apabila sudah kena, saya tidak tidur dua ke tiga hari.Pernah saya tidak tidur lebih sebulan angkara syabu. Dalam tempoh itu saya bekerja di kedai makan ini dari petang sampai jam 3 atau 4 pagi setiap hari. Dapat duit, saya ‘enjoy’ dan ‘make up’ (mencantikkan) motosikal.Ramai rakan sebaya saya boleh dikatakan tiada dara. Bagi kami, dara tidak penting lagi, yang penting seronok dan gembira. Sesiapa yang ada dara akan diperlekehkan.”


p/s...ada satu lagi sambungan dia..lau korang tak suka sebb pikir aku gila seks..aku tak kan postkan untuk berkongsi masalah remaja sekarang ni..

korang nak rm50 dengan cara paling mudah ? just bagi gambar dan korang mungkin dapat bawa balik rm50 + hadiah sponsor + hadiah misteri + barangan..

saya juga mengharap jasa baik sesiapa yang ingin sponsor agar contest ini akan bertambah menarik dan meriah..pihak sponsor juga akan mendapat beberapa kelebihan...

berminat ?? klik sini


Comments
14 Comments

14 comments:

faisal apardi said...

kita dah berada di akhir zaman...pe2 pun kembali kepada ISLAM....

MARIA LIZA said...

nauzubillah..jauhkan diri dari perkra2 yang tak elok ni...

merahitujambu said...

sokong faisal apardi

Faziera193 said...

amboih... ni bala ni.. bala~

i am ain said...

ingatkan Prince buat pengakuan. terkejut juga. hihihi :)

einz miszmessy said...

terkelu....
kenapa berbangga dgn perkara yg aib???
sedangkan DIA sendiri tak akan buka aib kita....
semoga dowg kembali ke pangkal jalan...dan kita semua terhindar dr perkara ni...amin^_^

-✿Ayu✿- said...

remaja zaman skang... menda mcm ni dh jadi mainan plk...aih...

Rahmad said...

remaja makin hacur di telan nafsu..

izatul fazlin said...

dunia oh dunia,

msredcheesecake said...

Mr prince,
Malu nak komen....

cucu umie said...

manusia2..aishhh kenapalah jadi mcm gini..inilah nameyer akhir zamn..

Izyan Masri said...

INGAT DAPAT CEPAT FAMES LAH BUDAK2 TU BUAT PENGAKUAN BERANI MATI MCM TU T_T

nadyasupra said...

hmm .. elok sangatlah tu .. bangsa lain sibuk nak majukan diri nak rampas negara kita , anak melayu pulak tak habis habis hanyut dengan nafsu . memang bagus sangat ..

atozjat said...

tapikan...sepatutnya kite kene tlg diorang yg nak berubah nih...bukan kutuk je...kekadang org yg kite x sangka pon buat bende tu jugak(onani)...ntah2...org yg duk serumah kite ke..sekelas ke....sebilik ke...sape taw

 
Copyright (c) 2011 Dunia Seorang Remaja. Design by Mas Ahmad Safwan

Official Blog and Facebook.