Blog ini ditubuhkan oleh seorang remaja yang ingin mencari identiti zaman keremajaannya.Pelbagai info menarik yang anda boleh cari di dalam blog ini..

Friday, August 5, 2011

[ Updated ] Senarai Sponsor Contest Bergambar

Assalamulaikum..

Mesti korang tertanya berapa banyak sponsor yang aku dapat untuk contest yang aku anjurkan hari tu..30 hari bulan ni cukup lah 2 minggu contest aku berlangsung..Tapi Alhamdulillah,rezeki aku banyak sebagai ada beberapa sponsor dari blogshop dan blog sudi menaja contest aku ni..Setakat ni aku dah ada 3 penaja dan penyertaan melebihi 250++..Banyak kan..Bagi sesiapa yang belum cuba, aku syorkan korang cuba sebab jumlah pemenang yang kan di umumkan adalah seramai 12 orang dan contest ni ada 4 kategori..So,korang boleh pilh kategori mane yang korang suka..Korang juga di galakkan supaya mengjoinkan diri dalam semua kategori supaya peluang untuk korang menang bertambah..Ok,kat bawah ni adalah senarai sponsor..


  • Necklace yang berharga RM15 setiap satu
  • Sebanyak 4 utas Necklace yang ditaja

  • Pashmina pelbagai warna yang menarik
  • 6 helai Pashmina yang akan di taja

  • 4 tapak pengiklanan di Blog dan Fan Page Dunia Lelaki Maskulin
- Jika korang ambil pakej RM60 sebulan x 3 bulan = RM180
- 15,267 People likes ( Updated )
- Tapak pengiklanan RM100 sebulan x 3 Bulan = RM300




Alhamdulillah perjalanan contest yang aku buat banyak mendapat sambutan dari pelbagai pihak termasuk lah dari pihak peserta dan penaja..Beberpa hari yang lepas aku dihubungi oleh seorang lagi penaja dari Arazwan Parfum yang bersetuju menaja 4 set perfume yang berjenama kepada para pemenang pertama bagi setiap kategori.



Ok,hari ni Alhamdulillah kerana aku masih dapat men " update " satu lagi sponsor untuk contest aku ni..So,aku nak mintak maaf banyak-banyak kerana masih ada 3 lagi sponsor yang belum aku promote kerana kekurangan idea yang menarik..Kali ini aku nak ucapkan berbanyak terima kasih kepada admin blog [ Diari Kehidupanku ] kerana sudi membuatkan KeyChain dengan setiap nama pemenang iaitu 12 pemenang..




Facebook Pujangga Studio- Klik Gambar Di Atas

Setelah berbincang hampir sejam dengan pihak penaja,[ Pujangga Studio ] ,mereka telah bersetuju untuk memberikan membuat Video & Photo shoot bersama para pemenang utama ( 4 Pemenang ) bagi setiap kategori di bawah arahan Pujangga Studio sendiri.Bukan itu sahaja,malah pihak penaja berjanji akan memuat naik hasil karya pemenang untuk ditonton secara online..Menarik bukan ?




Selepas berbincang,Yaya ( sponsor ) bersetuju untuk memberikan 16 set Muffins pelbagai perisa original dari 7th Muffins.

Semua orang dah tahu bukan Muffins yang di buat oleh 7th Muffins memang menyelerakan dan cantik untuk dilihat..Jadi memang berbaloi kalau korang mencubanya sendiri.Di bawah ini adalah contoh Muffins yang para pemenang boleh pilih sendiri jika berjaya memenangi contest yang aku anjurkan itu.




Aku sangat beruntung kerana kalai ini aku dihubungi oleh pemilik The 7th Boutique sendiri yang menyatakan minat beliau untuk menaja contest aku ni.Setelah berbincang,pihak penaja iaitu cik Azra Rahman telah bersetuju untuk menyumbangkan Voucher sebanyak RM80 iaitu RM20 X 4 orang pemenang yang bertuah.Murahkan hati beliau.


 Sponsor Hadiah Utama - RM50


Ok,back to main topik..Kenapa aku tulis [ Sponsor Hadiah Utama ] sebab selalunya aku akan tulis " Sponsor # " je kan..Sebabnya Admin blog [ Diary Amni ] telah bersetuju untuk menaja hadiah utama untuk contest aku ni..Aku rase semua orang dah tahu kan ape hadiah utama dia..Kalau sesiapa belum tahu,korang boleh la tengok gambar di bawah ini..:)

RM 50 tu..Cash akan di bayar pada korang semua..


Beberapa minggu yang lepas,aku telah dihubungi oleh seorang lagi penaja yang bersetuju untuk menaja contest aku ni..Setelah perbincangan dua hala dibuat,pihak penaja bersetuju untuk menaja hadiah wang tunai berjumlah RM100 yang akan di bank in ke dalam akaun pemenang.Jadi secara tidak langsung pihak penaja menaja hadiah utama yang berjumlah RM50 kepada 2 orang pemenang.

Bukan itu sahaja ,malah Mr.Baiz ( penaja ) juga telah bersetuju untuk memberikan diskaun sebanyak 30 % kepada sesiapa yang berminat dalam bisnes untuk menjadi agen dalam penjualan Produk Perfume Haruman Muslim No 1 di Malaysia.Produk ini telah di sahkan halal dan sesuai diguna oleh semua orang tanpa perlu ragu-ragu lagi.

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------

So,amacam..ko tak tertarik kew? Kalau korang masih tak tertarik aku tak boleh nak cakap pe2 lah..Ok,bagi sesiapa yang tertarik untuk menjoinkan diri dalam contest aku ni boleh la klik link di bawah ni ye..


Kalau korang nak melawat blogshop dan blog sponsor kat atas tu,korang boleh la klik pada link yang aku letakkan pada nama sponsor tu.. Kat bawah ni pula adalah senrai nama peserta yang sudah join contest aku ni..Bagi sesiapa yang dah mengjoinkan diri tetapi link entry nya tak de sila PM aku ye..dan bagi link entry korang tu..:)


Bagi sesiapa yang ingin turut sponsor,saya mengalukan sangat2 jasa baik korang semua ye bagi memeriahkan lagi contest ini..InsyaALLAH,saya akan promote blogshop korang atau blog korang macam sponsor2 di atas..:)


Comments
5 Comments

5 comments:

Unknown said...

salwa buat GA. tengah cari sponsor.
:)

http://salwaismail.blogspot.com

Fasihah Supian said...

rantai tu cantik.....

G3-lina said...

salam.. anda telah di tag oleh saya dgn tidak malu~ ngeee~

http://gadisgula-gula.blogspot.com/2011/06/photogenic-pets-contest.html

MSfaten said...

woow..bestnye adiah2 tu.
tak sabar nak tahu spe yg menang..kan bez kalau dpt pashmina tu....~

anakdenesor said...

cantikk..prince nk tye keputusan x keluar lagi kan?

 
Copyright (c) 2011 Dunia Seorang Remaja. Design by Mas Ahmad Safwan

Official Blog and Facebook.