Blog ini ditubuhkan oleh seorang remaja yang ingin mencari identiti zaman keremajaannya.Pelbagai info menarik yang anda boleh cari di dalam blog ini..

Friday, August 5, 2011

Sponsor Hadiah Utama - Admin Blog Diary Amny ( RM 50 - Cash )

Assalamualaikum dan salam sejahtera semua..

Terlebih dahulu aku nak minta maaf banyak-banyak kerana dah lama tak update pasal [ Contest ] terutamanya dari segi [ Sponsor ] .Bukan aku tak nak, tapi kekangan masa yang tak membenarkan aku berbuat demikian.Untuk pengetahuan korang semua juga , aku masih berhutang promosi dengan 4 lagi sponsor dengan hadiah-hadiah yang menarik.Korang tunggu je ye entry pasal sponsor yang lain nanti..:)

Ok,back to main topik..Kenapa aku tulis [ Sponsor Hadiah Utama ] sebab selalunya aku akan tulis " Sponsor # " je kan..Sebabnya Admin blog [ Diary Amni ] telah bersetuju untuk menaja hadiah utama untuk contest aku ni..Aku rase semua orang dah tahu kan ape hadiah utama dia..Kalau sesiapa belum tahu,korang boleh la tengok gambar di bawah ini..:)


RM 50 tu..Cash akan di bayar pada korang semua..Opss lupa pulak..[ Diary Amni ] cuma kan sponsor RM50 sahaja tau dari semua hadiah utama..Apa hadiah utama sebenarnya ye ? Cuba tengok bawah ini..:)
Hadiah !!!
Setiap Kategori akan mempunyai 3 pemenang :

Tempat Pertama : RM50 + Barang Sponsor
Tempat Kedua : Hadiah Misteri Dari Sponsor
Tempat Ketiga : Barangan

Ha..Nampak tak tu ? Sebenarnya [ Barangan Sponsor ] tu aku belum tetapkan kerana terlalu banyak barang yang akan di taja..So,mungkin pemenang akan dapat 4 ataupun 5 hadiah berbeza..Tapi aku tak boleh nak janji lagi ye..Berdoalah semoga hadiah bertambah lagi..Hehe..:)

Oppppss...Terlebih pendahulu kata pula..Siapa Admin Diary Amni tu ? Kenapa dia sanggup sponsor Rm50 cash ? Kaya sangatkah dia..?

Wait2..Aku jawab satu-satu ye..Nama FB dia [ Amsha Amni ] ,tinggal di pahang dan belajar di kelaNtan..Dia adalah salah seorang kawan blogger aku dan dia sanggup sponsor RM50 bukan sebab dia kaya tau ingin menunjuk-nunjuk..Tapi kerana dia support [ Contest ]  yang kawan blogger dia buat..Baik kan dia..Korang tak nak ke berkenalan dengan dia ?

Di bawah ini header blog dia..Marilah kita ramai-ramai datang ke blog dia dan bagi semangat dengan " follow " dia..Jangan lupe ucapkan " Hai " dan tinggalkan jejak dalam blog dia ye..:)

Opps..Bagi sesiapa yang tak join lagi..Cepat-cepat join..Hadiah dia semakin lama semakin bertambah tahu..So,jangan menyesal nanti kalau korang tak join..Hehe..:)

[ Contest ] Anda Bagi Gambar , Prince Bagi RM50 !!!

Bagi yang nak tengok senarai nama sponsor dan hadiah yang mereka taja setakat ini..Boleh la tengok di link bawah ini ye..:)

[ Updated ] Senarai Sponsor Contest Bergambar

Kalau korang rasa contest ini tak best,korang boleh la tanya mereka yang dah join..:)

Senarai Nama Peserta

Comments
0 Comments

0 comments:

 
Copyright (c) 2011 Dunia Seorang Remaja. Design by Mas Ahmad Safwan

Official Blog and Facebook.