Blog ini ditubuhkan oleh seorang remaja yang ingin mencari identiti zaman keremajaannya.Pelbagai info menarik yang anda boleh cari di dalam blog ini..

Tuesday, May 3, 2011

Software Tingkatkan SEO Link Anda : Traffic Travis

assalamualaikum..

aku sebenarnya malas nak menaip dah ni..badan ni rase penat sangat..tapi disebabkan aku jumpe something yang menarik..so aku nak share dengan korang la..kalau aku nak berjaya sorang..aku rase..aku malas la nak share benda ni..huhu...korang pernah dengar software traffic taravis tak ?? software ni boleh bantu korang dapatkan 1st page dalam google..secara tak langsung menambahkan site linking anda..semakin banyak site linking anda..semakin tinggi Alexa Rank anda..korang janganlah bandingkan dengan aku pulak ye..sekarang ni Alexa aku dah jatuh sebab aku ..........



takpelah..tak yah lah bagi tau korang...tengah sedih ni...ok..berbalik pada cerite..kalau korang pandai bermain SEO..pak cik google,mak cik yahoo pun sayang korang lebih..ape2 hal..mesti dyorang cari korang dulu..kire korang anak emas la..tapi aku jarang main SEO..sebab aku tak pandai..hahaha..so..bagi sesiapa yang baru nak cube or expert SEO..gunakan software ni untuk meletupkan link anda..kalau anda rajin gune software ni..sekejap je Alexa Rank anda sampai ke puncak..percaya lah..huhu..

ok..kat bawah ni link download die..pastikan korang isi borang yang die suruh tau..sebab software ni kena gune password yang die akan bagi selepas korang isi borang permohonan..so,jangan nak mengada untuk skip pulak..kalau tak paham cam ne nak gune..roger aku..



p/s..jangan cakap " kalau ko pandai kenape Alexa Rank ko jatuh..? " pada aku ye...Alexa aku jatuh sebab aku....tak de kaitan dengan SEO ni...:(


Comments
1 Comments

1 comments:

Belalang hijau Perisik said...

aktivitin menyedut d lakukan serta merta! hahaha

 
Copyright (c) 2011 Dunia Seorang Remaja. Design by Mas Ahmad Safwan

Official Blog and Facebook.