Blog ini ditubuhkan oleh seorang remaja yang ingin mencari identiti zaman keremajaannya.Pelbagai info menarik yang anda boleh cari di dalam blog ini..

Tuesday, May 3, 2011

FBI Most Wanted : Ten Persons Including Osama

assalamualaikum

penat seh...baru pas exam ni...semangat aku nak buat satu untry untuk korang semua..haha..sekarang aku nak tunjukkan pada korang semua betapa mahalnya nilai nyawa Osama tu..aku bangga betul..huhu..kalau nak dibandingkan dengan orang len..nyawa die sangatlah berharga..korang tak percaya..ni buktinya..



haha..korang nampak tak...gambar ni aku print screen daripada laman FBI...nilai nyawa die 25 juta dollar tu...bukan ringgit tau..tapi sekarang ni diorang dah tulis "DECEASED" lak...mungkin diorang anggap Osama dah mati kot..hahaha...lepas ni percaya la cakap aku..mesti Osama HIDUP semula..Amerika kan suke main2 kan isu ni dari zaman Bush lagi...:)




Comments
1 Comments

1 comments:

Hakim Zailan said...

pendapat saya la kan..huhu..
http://kimzai92.blogspot.com/2011/05/benarkah-osama-hanya-watak-rekaan.html

 
Copyright (c) 2011 Dunia Seorang Remaja. Design by Mas Ahmad Safwan

Official Blog and Facebook.