Blog ini ditubuhkan oleh seorang remaja yang ingin mencari identiti zaman keremajaannya.Pelbagai info menarik yang anda boleh cari di dalam blog ini..

Saturday, May 21, 2011

Pemenang Segmen Teka - Teki

assalamualaikum..

selamat pagi semua..dah bangun belum ni...sori lamabat update hari ni..aku baru je bangun..haha..korang join tak teka-teki yang aku buat semalam ? tak join ? tak pe2..teka-teki tu untuk suke2 je pun...tak de hadiah untuk pemenang..cume aku akan masukkan link blog diorang dalam entry aku nanti..tu jew..k..bagi sesiapa yang nak tahu teka-teki ape yang aku buat...korang boleh la klik sini ye..kat bawah ni aku senaraikan nama pemenang..cube tengok,ada tak nama korang...



sedihnya..sikit yang join..so yang menang pun sikit la...3 orang je..opppsss..lupe lak..sebenarnya jawapan nya adalah " sabun "..huhu..bagi sesiapa yang nak tengok jawapan yang lain ..korang boleh tengok kat sini.. 
ok..nanti kau masukkan blog korang yang menang dalam entry aku ye...sabar ye...hukhuk...tahniah...


Comments
1 Comments

1 comments:

Nida n' Hanafi said...

wah tak sangka betul tekaan tu..huhu

 
Copyright (c) 2011 Dunia Seorang Remaja. Design by Mas Ahmad Safwan

Official Blog and Facebook.