Blog ini ditubuhkan oleh seorang remaja yang ingin mencari identiti zaman keremajaannya.Pelbagai info menarik yang anda boleh cari di dalam blog ini..

Saturday, May 7, 2011

[ Gempar ] Lelaki Yang Di Panah Petir 2 Kali Tetapi Masih Hidup


assalamualaikum..

amacam..gempak tak tajuk kat atas tu...tetapi ni bukan entry SEO tau..tapi kisah benar yang dirakam memggunakan CCTV...kalau kebiasaannya panahan petir yang mengandungi jutaan volt bagi setiap satu boleh membunuh seorang manusia dengan mudah..tetapi.......korang tengoklah video kat bawah ni...



amacam..korang mesti tak percaya kan...aku pun tak tahu nak cakap cam ne lagi...mungkinkah video ni pun telah diphotoshop oleh seorang manusia jugak...entah la..korang pikirlah sendiri....



Comments
2 Comments

2 comments:

nur athirah said...

haih ..

sush eden nk trime .

shaffique said...

pergkh. macam tak percaya je. tapi tengok macam real.


My latest entry : Cooper, Kucing Yang Pandai Mengambil Gambar

 
Copyright (c) 2011 Dunia Seorang Remaja. Design by Mas Ahmad Safwan

Official Blog and Facebook.