Blog ini ditubuhkan oleh seorang remaja yang ingin mencari identiti zaman keremajaannya.Pelbagai info menarik yang anda boleh cari di dalam blog ini..

Friday, May 6, 2011

BEN ASHAARI GEGAR BLOG MAY 2011


aduh...serius hari ni aku penat..lepas mendaki bukit broga pagi tadi...yang aku tak tahan..aku terpaksa bersolat kat atas puncak broga tu..haha..dah la tak tahu arah kiblat...pakai iktikad jew...alhamdulillah..rupenye iktikad kami betul..kami ?? kitorang nek 3 orang...hahaha..dan sampai puncak paling tertinggi...best woooo....sape2 nak join...hehehe...

eh..silap merepek kat entry segmen lak..korang jangan marah ye...huhu..:)

Comments
9 Comments

9 comments:

nur dhiya' aida said...

datang kasik gegar !! (:

en solo said...

selamat hari sabtu...
jom gegar ramai-ramai...
good luck !!!~


- jom layan hindustan....
http://solomolo.blogspot.com/2011/05/hindustan-punya-pasal.html

szie1808 said...

Singgah gegar blog Prince ni dulu..

UpProfits Latest Entry : [Hangat] Oh! Indahnya Alam Perkahwinan..

Ros Anisza said...

salam perkenalan...mari kita gegar!!!!

ainol akasyah said...

jom menggegarkan lagi segmen abg ben..dtg sini nak melwat blog kamu yang cantik..sudi2 jenguk & follow la balik di WARKAH AKASYAH BLOGSPOT

Ly_Tulip said...

MENYAMBONG GEGARAN semalam yang tergendala... Segment gegaran yang lepas x sempat nak gegar sume pon... Arap segment gegar kali ni berjaya la aku gegar sume...Heheh

Kalo free meh la jengok.. :)

*Peace Yo! :)

fRaMe+LenSeS said...

Assalamualaikum..
Abg Nadh datang dengan fullset pakaian keselamatan ni,
berat pala dengan helmet aih. kaki pn sama ng safety shoes..
tak bleh lama2 sebab ni nak kena lari dah p tempat selamat since gegaran kan sini hebat sangat.

Salam ziarah dari Abg Nadh. Jaga diri ya.. :D

Rajin2 jemputlah melihat Layang-Layang Nadh

Kei Seichi said...

singgah dari belog abg ben...
gegar sini!

http://geekzster.blogspot.com/

Amir said...

Salam..jalan-jalan carik member :)

 
Copyright (c) 2011 Dunia Seorang Remaja. Design by Mas Ahmad Safwan

Official Blog and Facebook.