Blog ini ditubuhkan oleh seorang remaja yang ingin mencari identiti zaman keremajaannya.Pelbagai info menarik yang anda boleh cari di dalam blog ini..

Saturday, April 16, 2011

[ Ngeri Dan Jijik ] Ikan Keluar Dari Tubuh Mayat Yang Lemas

assalamualaikum..
agak-agak kowang la kan ape yang ikan ni buat dalam tubuh si folan ni ek...
bukan seekor...bukan 2 ekor...dan bukan 3 ekor....tapi terlalu banyak..
kalau kowang tak percaya..kowang tengoklah sendiri video kat bawah ni...
aku tak nak cakap banyak sebab aku tak tahu...takut tersilap cakap lak...
nanti dapat balasan percuma lak aku...


p/s...sape2 yang sedang makan..jangan nuntah ye..tak baik membazir..:)

Comments
7 Comments

7 comments:

Ayie said...

Uiks..??

Farid bin Aspar said...

Berkongsi video ini, bermakna berkongsi kejadian alam yang orang lain alami dan kita sendiri tidak berpeluang alamninya sendiri. JAdi, kalau video yang baik, kita kongsikan, video yang aib kita tutup-tutupkan... =)

Sedikit pandangan penulis blog Minda Insan. Terima kasih.

Azariah Kamis said...

isk2...
hm..no komen lah...

salam ukhuwah dri aza...
jenguk2 blog ni n follow

~hAKim ZaiLAn~ said...

ish,kuar ikot mana tu?

**::CIKNUURUL::** said...

hurrmmm,..xtau nk komen,.speechless,.

ika said...

eeeyuuu.....
bnyk btol dy bela ikan uh dlm bdn ye..

dean said...

maybe mayat nih lemas..bpe hari r...ikan msuk lm perut..no cmnt

 
Copyright (c) 2011 Dunia Seorang Remaja. Design by Mas Ahmad Safwan

Official Blog and Facebook.