Blog ini ditubuhkan oleh seorang remaja yang ingin mencari identiti zaman keremajaannya.Pelbagai info menarik yang anda boleh cari di dalam blog ini..

Monday, April 18, 2011

[ Menyeramkan ] Adakah Ini Layak Dinamakan Sebagai Terowong Maut ??


assalamualaikum..1st sekali aku nak minta maap banyak2...
lepas ni aku mungkin jarang on9...so jarang update...dan aku mungkin tak dapat nak balas kunjungan kowang kat blog buruk aku ni...bukan aku sengaja..tapi aku ada kta rumah dan broadband aku tak mengizinkan aku buat semua tu..aku harap kowang tak kan ambil hati ye...aku bukan sengaja...tapi dah nasib camni...sob3x...



hari tu aku ada godek2 youtube..yela nak cari video yang menarik untuk santapan kowang semua la..
tapi tak ade lak..tapi aku jumpa satu video yang menyeramkan..tak tahu la betul atau tak...
aku pun tak tahu sama ada video ni seram atau tak...tapi yang aku pelik satu jew...
kenapa orang menamakan terowong ni sebagai terowong maut..
macam terowong sentiasa membawa sial pada semua orang jew...hehehe...
aku tak nak cakap panjang2 lagi...kowang tengok sendiri la video kat bawah ni ye...:)


p/s...aku harap kowang tak kecik hati ye...bukan niatlu...sob3x...

Comments
4 Comments

4 comments:

cik najihah said...

mengerikan

D i n said...

macam tengok kereta Drift je haha :D

dean said...

dalam terowong pon nk bwk laju2

NUR AYNIE said...

ngeriiii~~~~=P

 
Copyright (c) 2011 Dunia Seorang Remaja. Design by Mas Ahmad Safwan

Official Blog and Facebook.