Blog ini ditubuhkan oleh seorang remaja yang ingin mencari identiti zaman keremajaannya.Pelbagai info menarik yang anda boleh cari di dalam blog ini..

Sunday, April 17, 2011

[ Aku Menangis ] Ada 2 Orang Wanita Buat Aku Menangis

ramai orang kate muka aku sama cam muka die..


assalamualaikum...
serius..aku nak menangis sekarang ni...semalam aku tulis entry sal 3 orang wanita yang buat aku terharu kan???
ape..??kowang tak bace??? tak pe2...kowang boleh tengok sape wanita tersebut...
tapi aku ingatkan hari ni aku boleh bergembira..dyowang memang "kejam"
tak sangka aku kan menangis...bukan senang nak buat aku menangis woooo....

kowang mesti pelik kan kenape lelaki boleh menangis....
kowang tak yah la pelik...kowang bace sendiri entry ni..
aku yakin..bile kowang kena tembak camni oleh blogger len..kompem kowang menangis jugak..
aku tak tahu nak cakap camne lagi..tengah sebak ni...tisu pun dah habis..lap air mata punya pasal...
ok la..aku nak beli tisu baru...nak sambung menangis lagi...
jangan lupe baca entry ni jugak ye...:)

p/s...sape2 nak sponsor tisu untuk aku????

Comments
3 Comments

3 comments:

athira tinted said...

hahaha...prince buat lawak lak...

tgh tension nie, bca blog prince trus da mood balek..aha..:P

>>serius ka nanges??
ala..sorry2, x suh nanges pon..
aha..

dean said...

awt,ingt muka gangster xngis kew..

aty ada tman tuh

athira tinted said...

hahaha...
mna la nak taw.. 1st time da org nanges bca entry aku..

ssah nak caya..:P

 
Copyright (c) 2011 Dunia Seorang Remaja. Design by Mas Ahmad Safwan

Official Blog and Facebook.