Blog ini ditubuhkan oleh seorang remaja yang ingin mencari identiti zaman keremajaannya.Pelbagai info menarik yang anda boleh cari di dalam blog ini..

Saturday, April 16, 2011

[ Kecewa Dan Dugaan ] Ya Allah , Ampunilah Semua Dosa - Dosa Ku

assalamualaikum..aku tak pernah rasa down macam ni...
ni la first time dalam hidup aku ,aku rase betul2 down..aku tak sangka...
aku betul2 tak sangka aku akan .......... sampai macam ni sekali...

"Ya Allah..andainya ini dugaan engkau padaku..ampunkanlah dosa aku..
aku tak mampu nak menghadapinya terutama apabila aku harus menghadapi peperiksaan pada minggu hadapan..
jika ini lah isyarat yang engkau berikan agar aku berhenti berblogging dan berfacebook..
maka engkau datangkanlah isyarat itu dalam mimpiku...
sesungguhnya aku cumalah insan yang lemah dan kepada engkaulah ku memohon keampunan "


awak..sesungguhnya DIA tahu apa yang ada dalam hati saya...
janganlah awak jadikan amarah awak sebagai petunjuk awak...
kembalilah kepada yang dulu..saya rela pergi dari hidup awak asalkan awak kembali seperti sedia kala...


p/s...maapkan ku wahai semua kengkawan ku..jika satu hari nanti kowang nampak blog ni dah tak bergerak..
maknenya aku telah meninggalkan dunia blogging ini....assalamualaikum..:(..Terima Kasih


Comments
3 Comments
 
Copyright (c) 2011 Dunia Seorang Remaja. Design by Mas Ahmad Safwan

Official Blog and Facebook.