Blog ini ditubuhkan oleh seorang remaja yang ingin mencari identiti zaman keremajaannya.Pelbagai info menarik yang anda boleh cari di dalam blog ini..

Tuesday, April 12, 2011

[ 1000 Ways To Die ] Breast With Implant Exploded

assalamualaikum...penat tol bertanding header ngan blogger famous ni....
mang tak de chance la aku nak menang...
dyowang dah banyak support..aku ciput jew...nthala ,ade sape2 sudi tolong undi aku???hehehehe...
k..sebenarnye petang ni aku nak wat entry khusus untuk kaum PEREMPUAN....
so,laki jangan ngade nak tengok k...aku sepok kang...
aku tak nak cakap banyak...nanti kowang cakap aku lucah lak..
kowang tengik je la video kat bawah nie....:)...hehehhe




alamak...maap..aku tak dapat cari la...
kowang tengok la sendiri kat you tube ye...hehehe...sowi sangat2...
aku bukan sengaja..ada kesilapan teknikal sikit....
k..selamat enjoy ye.....


p/s....camne ???kowang rase nak buat macam tu kew ???



sape2 yang sudi..sila vote untuk header saya boley ????
kat sini....

.:: diARi sEoRAnG rEMaJA ::.



Comments
2 Comments

2 comments:

Joel Leslie said...

dah vote :)

fRaMe+LenSeS said...

hohoo.. sadis.. ngeri. ahaha

 
Copyright (c) 2011 Dunia Seorang Remaja. Design by Mas Ahmad Safwan

Official Blog and Facebook.