Blog ini ditubuhkan oleh seorang remaja yang ingin mencari identiti zaman keremajaannya.Pelbagai info menarik yang anda boleh cari di dalam blog ini..

Tuesday, April 12, 2011

[ Video ] Penangkapan Hantu Tanpa Badan ( Kepala Hantu )

hari ini hari selasa kan...so aku kena wat entry bervideo la kan....
hahaha..tapi aku tak de idea la....aku wat entr biase je boley??
kowang jangan marah aku lak...aku masih dalam dalam kesedihan ni...
yela2..aku butakan satu entry bervideo tuk kowang ye...
dah2...jangan marah aku lagi....hehehe
k..nak tau kowang tengok la video kat bawah ni ye....:)
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------
kowang tau tak penanggal ????balan -balan???
ala..hantu yang boleh tanggalkan kepala die dari tubuh badan tu....
then pi cari darah owang yang bersalin...nak minum la....
petua kecantikan la katanye....yang paling tak tahan ialah usus perut die dibawa dengan kepala tu ha....
k kat bawah ni ada sedikit video tuk kowang...
kowang tengoklah sendri ye...aku tak pasti video ni betul atau tak..hehehe


so,amacam ????lu pikirlah sendiri ye...:)


p/s...masih lagi dalam mood kesedihan yang teramat sangat..tolong undi untuk saya boleh kat bawah ni....



Comments
4 Comments

4 comments:

qucachahir said...

geli gile tengok kepala antu tue..ergh...

SiS NaD said...

SiS DaH PNaH TeNGoK ViD Ni... TaK SuKeR TeNGoK... GeLi...

Cikrosecute said...

Kat mana berlakunya...takutnya..

~syue syada~ said...

huh...tengok sekerat :)

 
Copyright (c) 2011 Dunia Seorang Remaja. Design by Mas Ahmad Safwan

Official Blog and Facebook.