Blog ini ditubuhkan oleh seorang remaja yang ingin mencari identiti zaman keremajaannya.Pelbagai info menarik yang anda boleh cari di dalam blog ini..

Monday, March 28, 2011

[ PANAS ] Kowang tengok....kowang pikirlah sendiri....


cam yang aku cakap hari ni...aku malas nak menaip...
so aku letak je gamabr2 boley???...kowang tengok dan komen la sendiri ye....
gambar2 ni tak de niat nak malukan pemiliknye...
juz sebagai pengajaran pada kite...
kredit kepada ohtidak.com





p/s....aku tak nak bagi komen pe2....LU pikirlah sendiri.....hahahaha..


Comments
11 Comments

11 comments:

Bro Framestone said...

pakai terkung kan nie

klik link nie untuk ke
BroFramestone Blog

cik najihah said...
This comment has been removed by the author.
nikaviolet said...

WTH....ape la nk jadik....hurm...

cik najihah said...

masyaAllah....

budak kampung said...

tak gebu dan tak cantik. otak pon tak cantik.harap maklom

kalau x malas,singgahla
ragam tauke bengkel
penis terkuat di dunia
CEO japan airline naik bas pergi kerje
pelakon power rangers dulu dan sekarang

Jieda said...

Gila betul pompuan dalam gambar ni.

shahirah said...

eish trok nyer,,, dy ni bkn muslim an?

zuneta said...

erm...tak tau dah nak kata pe lagi...

amny.. said...

dunia akhir zaman..:'(

Kembara iL-mu ISaaC said...

بالد............... bikin pegal syak ba klau macam ni...... dah lah buat malu............

Kembara iL-mu ISaaC said...

bikin panas ba perempuan ni.. dah lah bikin malu......... tak kenal nikmat islam kan.......... tulah kau org jahil......... dia buat apa2 yang dia suka saja.............

 
Copyright (c) 2011 Dunia Seorang Remaja. Design by Mas Ahmad Safwan

Official Blog and Facebook.