Blog ini ditubuhkan oleh seorang remaja yang ingin mencari identiti zaman keremajaannya.Pelbagai info menarik yang anda boleh cari di dalam blog ini..

Monday, March 28, 2011

[ HOT ] The truth about the most viewed video in youtube....BABY - Justin Bieber

hhahahaa...kalau hari ni aku tak nak tulis panjang2 tak pe tak???
juz nak tunjuk gambar pada kowang semua jew...
then kowang nilai la sendiri ye....huhuhuhu


kowang kenal kan video feymes kat atas tu...???bukan tu yang aku nak tunjuk...
tapi yang kat bawah ni....

kowang tengok la sendiri petak yang aku merahkan tu..ni aku ambik minggu lepas...
sekarang tak tau la....

p/s....pe pendapat kowang????

Comments
2 Comments

2 comments:

Syuhada Elmi. said...

Rebecca black dah ganti ;p

♥GAdiSMeRaHJaMbU♥ said...

ni semua dengkiiiiiii!!!! T_T

 
Copyright (c) 2011 Dunia Seorang Remaja. Design by Mas Ahmad Safwan

Official Blog and Facebook.