Blog ini ditubuhkan oleh seorang remaja yang ingin mencari identiti zaman keremajaannya.Pelbagai info menarik yang anda boleh cari di dalam blog ini..

Monday, January 10, 2011

hAckER bLOgGeR kUaLA LuMPuR


Assalamualaikum,hari aku jalan2 terjumpa lak entry menarik ni..
baca punye baca rupenye malam ni tarikh akhir die..
so,aku cepat2 la buat entry pasal sahabat blogger ni...
ni aku bagi LINK DIE 
Aku join ni sebab nak tambah kenalan la..
yelakan,aku baru je sebulan berblogging ni..
so lau boleh aku nak dapat ramai membe2..
aku harap kowang boleh lah support aku ye..
k..owang panggil aku hacker jew..
dan aku masih student tau..
single and available..
lau kowang nak kenal aku boleh lah rajin2 klik aku punye fb,twitter dan emel aku tu..
lau kowang pasan la..
semua maklumat aku ada kat atas header tu...
aku tinggal kat PJ je..
kat sini aku nak ucapakan salam perkenalan pada semua blogger tau..
tak kira la negeri mana2 pon..
yang penting kowang adalah senior aku dalam dunia blog ni..
lau aku ada wat salah,cepat2 tegur ye..
takot melarat pulak..
hehehe..
MIDVALLEY
sape2 ad nak lepak dengan aku tak?
kite boleh la pergi TS,MIDVALLEY,OU,..SUNWAY pun boleh la
tapi mesti kowang pening kan siape aku yang sebenar dan ape jantina aku...
nak kenal..
contact2 la aku ye..
huhu..
aku bukan promote tau...

TIMES SQUARE

ONE UTAMA
 
SUNWAY LAGOON


Comments
3 Comments

3 comments:

Syera said...

hello blogger kL !! ;DD

mie said...

blogger kedah dtg singgah...

Syikin | Safiq said...

sy blogger k.l jugk..salam knl..hehhee..meh la singgah n jd member blog sy k....

 
Copyright (c) 2011 Dunia Seorang Remaja. Design by Mas Ahmad Safwan

Official Blog and Facebook.