Blog ini ditubuhkan oleh seorang remaja yang ingin mencari identiti zaman keremajaannya.Pelbagai info menarik yang anda boleh cari di dalam blog ini..

Friday, January 21, 2011

gAMbAR sYAiTaN Di GUa hIRak....!!!!!!!!! bETuL KEW?????


Assalamualaikum...
pernah tak kowang nampak gambar ni...
mesti pernah kan..
lau kowang kata tak..
tipu sangat la tuh...heehehehehe..
gambar ni pernah menjadi kontroversi seluruh dunia sehingga menimbulkan 
pelbaga pandangan dalam pikiran setiap manusia yang melihatnya..
betol kew gambar ni????

Cube kowang pikir..
tak kanlah begitu jelas ALLAH nak bukakan hijab sehingga semua manusia dapat
melihat makluk halus tersebut..
kalau betol la..kenapa jin/syaitan tu pilih gua HIRAK untuk tunjukkan diri..
sebab nak feymes kew??
yela kan..gua HIRAK kan tempat Nabi MUHAMMAD SAW pertama kali menerima wahyu..

sekarang aku nak rungkaikan kemusykilan bagi sesiapa yang tak pernah tahu lagi..
yang dah tau,bagusla..
kowang dah terlepas dari salah paham diakibatkanoleh kaba angin..

ni la gambar sebenarnye..

Sebenarnya yang kowang tengok ni bukan la di gua HIRAK..
dan jin tu pula bukan yang betul..
kita baca dulu pe yang orang kat atas bagi tau...

Dearbrother, I am a Muslim-Turkish journalist from Istanbul. I am mailingyou the true story of famous "faked" jinn picture on the net. I catchedthis famous cave monster from his leg in a show cave nearBristol- England! It is NOT the satan, or jinn, or another bizzarething. It is only a silly sculpture made by hard-plastic for onlytouristic attraction and fun. The Muslim world believes this silly jokefor years. I was researching the backside of this internet myth for oneyear and I arrived the truth last December.
-ALI MURAT GUVEN-


So sekarang kowang dah boleh tau kebenarannya kan..
nasihat aku la kan..
kita janganlah mudah percaya pada khabar angin.. 
kite sebagai orang yang berakal sepatutnya siasat asal usul khabar angin tu...
mungkin owang yang sebarkan imej tu nak cari publisiti.. 
hahhahahahahahahahaha... 


sPIriT oF ThE cOIn 
cRAzY EquAtIOn 
[ Artis ] Fazura Kekal Bertudung Selepas Drama Tahajud Cinta


Comments
9 Comments

9 comments:

IQBAL ZARIN said...

haha~ dah berapa tahun kita dibodohkan penyebar fitnah (betul ke istilah ni?) yang buat cerita ni. ish ish ish.

ShafiqIzwan said...

baru tau ni. agenda orang kafir je nie.

iyou said...

btol2... yg penting kita jgn cepat melatah.. org kafir seronok jer gelakkan kita...

tomatokering :) said...

aiyooo , tu pon nak caye ke .

Mr. TN_SkY said...

Ayoyo..xmudah tuk percaya hal sebegeni semudah itu..:-) agree with this entry..hehe

Newbie Susahkan Blogger Senior

nizam said...

haiyak!
ingat2 dluw betul la syaitan or something else but it's not...
thanks so much about your sharing it

Woofer Storm said...

biasa laa agenda yahudi semata2,nak kelirukan umat islam..lain kali jgn mdah percaya kbr angin tanpa bukti yg kukuh..

shishi.. said...

owhhh...bgus2...like2x...

Zaid Huda said...

first time tengok gambar ni sedara tunjuk (hard copy) 9 tahun lepas. memang masa tu pun kurang yakin. :D

 
Copyright (c) 2011 Dunia Seorang Remaja. Design by Mas Ahmad Safwan

Official Blog and Facebook.