Blog ini ditubuhkan oleh seorang remaja yang ingin mencari identiti zaman keremajaannya.Pelbagai info menarik yang anda boleh cari di dalam blog ini..

Saturday, December 3, 2011

Produk Ebay Lagi Murah Sebab..

Assalamualaikum dan salam sejahtera semua...

Sekarang ni orang kaya shoping dekat ebay je , malas pergi tesco jusco mosco dan sebagainya.Adey , aku memang tergelak kalau orang boleh kena tipu macam ni . Serius kesian  .Yelah,letak harga murah, tengok-tengok isinya benda lain :


Aku nak nasihatkan korang, jangan cepat percaya sangat benda yang jual dekat internet ni. Bukan nak menghasut .Tapi RISIKO !


Comments
2 Comments

2 comments:

fadhdeela said...

mmg pun..xpercaya la nak beli kat internet nie..xpuas hati xnmpk brg nyer sblm byr..

Meh melawat sini: Safee Sali jadi Pak Lawak di Indonesia!

sini pun ada: Video: Ong Kim Swee tibai wartawan..

astrocityzen said...

lawak2

 
Copyright (c) 2011 Dunia Seorang Remaja. Design by Mas Ahmad Safwan

Official Blog and Facebook.