Blog ini ditubuhkan oleh seorang remaja yang ingin mencari identiti zaman keremajaannya.Pelbagai info menarik yang anda boleh cari di dalam blog ini..

Monday, December 19, 2011

Masyarakat Kanibal Pemakan Daging Wanita China

Assalamualaikum dan salam sejahtera semua...



Masyarakat Kanibal Pemakan Daging Wanita di China, Sebuah desa terpencil di negara China, setiap tahun menjelang imlek, mereka akan melakukan pesta pemotongan daging secara besar-besaran.Karena bagi mereka, DAGING merupakan makanan mewah yg susah dicapai. Sehingga mereka hanya boleh memakannya setiap tahun sekali sahaja dan hanya pada hari imlek tersebut.
Desa terpencil ini terletak di negara china. Walau terpencil, namun setiap pelancong yang ingin ke salah satu tempat pelancongan di china, bakal melalui desa tersebut. Jika ada pelancong perseorangan yg melakukan perjalanan, mereka biasanya akan numpang nginap di rumah warga desa tersebut.




Jika mereka mendapati pelancong wanita, mereka akan menangkap si wanita tersebut kemudian di ikat dan dilarang keluar rumah. Si wanita tersebut akan diberi makan dan tempat tinggal percuma oleh warga. Apabila wanita tersebut masih VIRGIN, mereka ga boleh mendekati lelaki lain. Kerana bagi mereka, bahagian SENSITIF wanita akan lebih wangi berbanding yg bukan virgin. Sehingga harus menjaga mereka supaya tidak ditindas oleh laki-laki lain.

Ketika menjelang imlek, wanita tersebut akan dibunuh dan badan dia akan dijadikan DAGING PERSEMBAHAN oleh warga mereka. Wanita yang tadinya diculik oleh warga akan di cuci bersih terdahulu hingga dicabut seluruh bulu dibadannya.



Kemudian wanita itu di telanjang dan kaki tangannya diikat ketat dan dibawa ke tempat persembahan mereka, kemudian akan diteruskan upacara pemotongan. Ini ada beberapa gambar proses pemotongan: Desa tersebut mempunyai peraturan, jika lelaki yang mahu berkahwin, mereka mesti berkahwin dengan wanita dari desa sendiri. Kerana perempuan diluar hanya digunakan untuk dimakan sahaja. Anggapan warga desa tersebut, wanita dari luar hanya boleh dimakan ga boleh di nikahin. Haram bagi mereka.

Wanita diatas ini pada saat akan dipotong, dia hanya menangis tanpa teriak. Kerana dia telah tau tiada org yang akan menyelamati dirinya. Wanita tersebut akan dipotong lehernya terdahulu supaya berhenti bernafas.

Wanita yang dipotong tersebut berumur 20-an. Dia rupanya adalah seorang pekerja di bandar. Kerana dia berhenti dari pekerjaannya dan setelah 1 / 2 th masih belum mendapatkan pekerjaan yang sesuai, sehingga dia bermaksud untuk bercuti sejenak menikmati hidup.

sumber :

Comments
1 Comments

1 comments:

farah izzati said...

eee , sumpah ngerii . huu ~

 
Copyright (c) 2011 Dunia Seorang Remaja. Design by Mas Ahmad Safwan

Official Blog and Facebook.