Blog ini ditubuhkan oleh seorang remaja yang ingin mencari identiti zaman keremajaannya.Pelbagai info menarik yang anda boleh cari di dalam blog ini..

Saturday, December 3, 2011

Gambar Yang Boleh Buat Korang Jadi Gila ( 27 )

Assalamualaikum dan salam sejahtera semua...

Promoter Kereta Berbikini & Berbogel Di Pameran Kereta

Kebanyakkan ornag sanggup melakukan apa-apa sahaja untuk melariskan barang jualannya walaupun perkara ynag dilakukannya itu boleh dianggap gila..Cuba tengok gambar di abwah ni,si gadis promoter sanggup berbikini dan berbogel semata-mata untuk memukau pandangan orang pada barang jualan mereka.Yang aku pelik,diorang ank jual kereta or jual badan ek ?Pe kaitan berbogel dan berbikini dengan jual kereta..Kompius aku..Adoi..




Gila kan diorang ni...Nak jual kereta or jual tubuh..Aku pun tak pasti..Adoi....=,=...

Comments
0 Comments

0 comments:

 
Copyright (c) 2011 Dunia Seorang Remaja. Design by Mas Ahmad Safwan

Official Blog and Facebook.