Blog ini ditubuhkan oleh seorang remaja yang ingin mencari identiti zaman keremajaannya.Pelbagai info menarik yang anda boleh cari di dalam blog ini..

Sunday, December 18, 2011

Serius Gila | Suami Belasah Isteri Depan Orang Ramai

Assalamualaikum dan salam sejahtera semua...

Ada orang cakap,pasanagn suami isteri nampak je bahagia dari luar tapi pada hakikatnya memang lebih azab dari yang kita nampak..Macam gambar di bawah ni..Aku tak pasti apa salah sang isteri sampai si suami membelasahnya seperti seorang lelaki dengan muka penuh dendam..Si isteri yang berkudrat perempuan hanya mampau berserah dan bertahan dengan penumbuk,sepak terajang suami dia tu...Dunia oh dunia...Hurmmm...







Serius Gila kan...adoi.....


Comments
4 Comments

4 comments:

hira said...

erk. biar betul? -.-

Galeri Siber said...

smpai mcm 2 sekali..depan org rmai..mmg sadis..kesian kt isteri dia

Anonymous said...

Thanks for the amazing info. I find these posts have a lot of material. I can’t wait to get a chance to impliment all these great posts. Thank you very much.

Dunia Realiti a.k.a Elih said...

Macam muka Wahid senario je gambar atas sekali tu haha..teruknya lelaki ni! memalukan je..!

 
Copyright (c) 2011 Dunia Seorang Remaja. Design by Mas Ahmad Safwan

Official Blog and Facebook.