Blog ini ditubuhkan oleh seorang remaja yang ingin mencari identiti zaman keremajaannya.Pelbagai info menarik yang anda boleh cari di dalam blog ini..

Thursday, November 24, 2011

Justin Bieber Pakai Underwear Warna Pink

Assalamualaikum dan salam sejahtera semua...

Ditengah tuduhan menghamili seorang wanita bernama Mariah Yeater, Justin Bieber penyanyi dan idola para remaja tersebut ada terdapat hal-hal pelikyang dialaminya. Bintang idola jutaan remaja di dunia penyanyi lagu ‘Baby’ iaitu Justin Bieber, tidak takut menunjukan sisi metroseksual dengan melancarkan cat kuku dan parfume miliknya. Namun kali ini, remaja berusia 17 tahun tersebut menujukan fashion trend yang terlalu ‘berlebihan’


Bintang pop tersebut terlihat bersama anjingnya Baylor, sedang berjalan-jalan di lingkungan tempat tinggal kekasihnya Selena Gomez. Dan ketika dia berbalik, Justin menunjukan seluar dalamnya yang berwana merah muda. Menurut mail online, penampilan ‘mengejutkan’ Justin ini, terlihat beberapa jam setelah terungkap ia telah melakukan ujian DNA untuk membuktikan dia bukanlah ayah dari bayi Mariah Yeater, salah seorang penggemarnya.


sumber

Comments
0 Comments

0 comments:

 
Copyright (c) 2011 Dunia Seorang Remaja. Design by Mas Ahmad Safwan

Official Blog and Facebook.