Blog ini ditubuhkan oleh seorang remaja yang ingin mencari identiti zaman keremajaannya.Pelbagai info menarik yang anda boleh cari di dalam blog ini..

Sunday, October 2, 2011

Sape Dapat Tengok 4 Bulatan, Aku Bagi Seringgit

Assalamualaikum dan salam sejahtera semua..

Dah lama aku tak bagi rm1 pada orang kan..So,kali ni aku rasa macam nak bagi pulak..Hehe..Kalau korang dapat tengok 4 bulatan dalam gambar di bawah,aku bagi sehinggit..( joking )...Aku belum mampu nak keluarkan duit sendiri..:(


So,camne ? Ada nampak tak ? Hahaha..Mesti pening mata korang kan..Hahaha...


Comments
5 Comments

5 comments:

Oshin said...

dapat2...nak singgit !!! hahaha

kAmi dAn mEreKa said...

ya. ya ya. ada 4 bulatan kat situ. haha :p

so, nak duit seringgit sepuluh ya. haha :P

EddyGeek said...

yay, nampak. siap guna jari lagi awal2. pastu guna mata je da nampak. hoho~

Zul Fattah said...

aku dpat tengok la.. memang ada 4 pun.. cuma fening sikit

Aleen Sepet :) said...

nampak 4 , singgit :D

 
Copyright (c) 2011 Dunia Seorang Remaja. Design by Mas Ahmad Safwan

Official Blog and Facebook.