Blog ini ditubuhkan oleh seorang remaja yang ingin mencari identiti zaman keremajaannya.Pelbagai info menarik yang anda boleh cari di dalam blog ini..

Monday, October 3, 2011

Realiti Kehidupan | Awek Mandi Berbogel Di Laluan Orang Ramai

Assalamualaikum dan salam sejahtera semua..

Kalau semalam aku cakap awek pakai bikini di Mall,tapai hari ni aku rasa lagi b###h sebab demi nak melariskan produk,pihak ........................ sanggup membuat apa-apa sahaja demi mengaut keuntungan berlipat ganda.Dan kali ni ,cara yang di gunakan sangatlah b###h.Korang tak percaya ? Tengoklah sendiri..






Tengok..Betul kan ape yang aku cakap tadi.....? Hurmmmmmmm....Cuba bagi pendapat korang sendiri di ruangan komen...


Comments
2 Comments

2 comments:

cucu tun teja said...

macam2 cara nak kaut keuntungan dan tarik perhatian orang ramai.....

Famili Ceria said...

isy..kalau kt Malaysia ada mesti kene lempang...

 
Copyright (c) 2011 Dunia Seorang Remaja. Design by Mas Ahmad Safwan

Official Blog and Facebook.