Blog ini ditubuhkan oleh seorang remaja yang ingin mencari identiti zaman keremajaannya.Pelbagai info menarik yang anda boleh cari di dalam blog ini..

Saturday, October 15, 2011

Realiti Kehidupan | Lelaki Pakai Seluar Dalam Perempuan

Assalamualaikum dan salam sejahtera semua...

Aku rasa kan brader ni keliru tentang jatina diri dia sendiri..Sebab ape ? Sebab dia rasa bangga berposing depan kamera dengan memakai seluar dalam perempuan..Mungkin dia rasakan dia sudah begitu seksi kalau dia buat macam tu kan ? Haha..Memang seksi pun..Sampai aku sendiri nak termuntah bila tengok...



Serius rasa nak gelak tergolek-golek kan bila tengok gambar-gambar kat atas t..Hahaha...Opssss...Jangan lupa tinggalkan komen kornag pasal gambar-gambar dia atas ye..Hahaha..:)




Comments
3 Comments

3 comments:

Wyna Nubies said...

As Salam,

erkkk???
lupa makan ubat kot..haha~

Shuhaida Subri said...

agaknya dia bakal jadi pondan kot. Testing2 dl. Hahahaha

Fatin Farhana Binti Ramli said...

kemaruk sangat dengan menatang tu kot .. sebab tu pakai .. HAHA

 
Copyright (c) 2011 Dunia Seorang Remaja. Design by Mas Ahmad Safwan

Official Blog and Facebook.