Blog ini ditubuhkan oleh seorang remaja yang ingin mencari identiti zaman keremajaannya.Pelbagai info menarik yang anda boleh cari di dalam blog ini..

Saturday, October 15, 2011

Gambar Yang Boleh Buat Korang Jadi Gila ( 5 )

Assalamualaikum dan salam sejahtera semua....

Yang meramas seronok. Yang kena ramas lagi la seronok. Dua dua seronok la. Dan lagi jauh perjalanan lagilah seronok bagi kedua2nya…Adakah mereka berdua gila seks bersama??Aku rasa mereka berdua ni kena penyakit ....


Kalau ye pun dah " sangap "..Tak payah la buat kat tempat awam...Memalukan orang sekitar je kan...Sape-sape tak puas hati..Sila tinggalkan komen di bawah Ini...>_<......



Comments
2 Comments

2 comments:

nurmaziah-wawa ceria- said...

adeeiii....2x boleh sedap..apa laa nk jadi dunia sekarang (tapi,dd dinamakan dunia dh akhir zaman) wallahualam...

|| storie tentang miera || said...

Pelik pelik .

 
Copyright (c) 2011 Dunia Seorang Remaja. Design by Mas Ahmad Safwan

Official Blog and Facebook.