Blog ini ditubuhkan oleh seorang remaja yang ingin mencari identiti zaman keremajaannya.Pelbagai info menarik yang anda boleh cari di dalam blog ini..

Friday, October 14, 2011

Lumba Seret Badan Sambil Lakukan Hubungan Seks

Assalamualaikum dan salam sejahtera semua...

Merayakan awal tahun 1994 di California Selatan, telah digelar sebuah lumba yang terbilang sangat unik dan menentang arus. Lumba itu adalah melakukan seks atau ML yang dilakukan oleh pasangan yang sudah menikah. Cara bermainnya, para peserta harus melakukan seks atau ML sambil menyeret badan hingga garis penamat. Lumba tersebut menjadi lumba terunik yang pernah ada di dunia.

Lomba tersebut disaksikan oleh ramai orang. Sayangnya, perlumbaan tersebut hanya dilakukan satu kali itu saja dan sampai saat ini belum ada lagi lumba seperti itu di California Selatan. Siapakah orang yang memiliki idea gila seperti itu? Cara peraturan perlumbaan ini pertama adalah mempersiapkan jalur sebanyak kurang lebih 4 jalur untuk perlumbaan. Setelah itu, para pasangan diwajibkan untuk melucuti pakaian mereka.

Sebelum lumba dimulai, para pasangan harus sudah berada pada posisi sedang melakukan seks dengan pasangannya. Setelah wisel ditiupkan, mereka harus berjalan sambil melakukan seks. Lihat foto agaimana mereka melakukan lumba tersebut. Sungguh gila idea yang mereka lakukan itu...


sumber

Comments
4 Comments

4 comments:

Nurul Mazni Sawal said...

er.. macam2..

Anonymous said...

bila nak masukkan dalam acara olimpik?? hahaha

De'din said...

macamni punya lumba pon ada,,
haha

Dylla Abas said...

speechless..mmg kerja gila ni..

 
Copyright (c) 2011 Dunia Seorang Remaja. Design by Mas Ahmad Safwan

Official Blog and Facebook.