Blog ini ditubuhkan oleh seorang remaja yang ingin mencari identiti zaman keremajaannya.Pelbagai info menarik yang anda boleh cari di dalam blog ini..

Wednesday, September 21, 2011

Wartawan Berebut Skodeng Awek Seksi

Assalamualaikum dan salam sejahtera semua..

Apa ke hal lah diorang ni, macam dah tak ada kerja lain. Suka sangat skodeng awek seksi. Aku ingatkan diorang buat apa kat bawah tu rupa-rupanya dengan selamba skodeng awek seksi tu. Awek tu dengan tanpa perasaan malu duk biarkan diorang tu skodeng kat bawah tu. Tapi yang lawaknya lelaki yang rakam gambar kat bawah tu macam buat kajian fosil sejarah pulak.


Oh,dermmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmm...Perempuan tu macam tak ada perasaan je kan..Yang lelaki pulak macam tengah melombong emas..Dunia Oh Dunia !!!!



Comments
4 Comments

4 comments:

nabila faryzza said...

haha! mongek laa. yg perempuan tu pun rilex je. adoi! :D

Noraien said...

sengal laaa .

x malu keee ?

Edy Ramanov said...

mak aii dah xder keja lain ke? ngee...

budakampung said...

ni mesti jepun ni ye dak??

 
Copyright (c) 2011 Dunia Seorang Remaja. Design by Mas Ahmad Safwan

Official Blog and Facebook.