Blog ini ditubuhkan oleh seorang remaja yang ingin mencari identiti zaman keremajaannya.Pelbagai info menarik yang anda boleh cari di dalam blog ini..

Wednesday, September 21, 2011

Bergambar Bogel Beramai-ramai Di Laut Mati

Assalamualaikum dan salam sejahtera semua..

Pada Sabtu lepas, kira2 1000 orang berkumpul di Laut Mati untuk bergambar bogel beramai-ramai sebagai sokongan untuk memasukkan Laut Mati sebagai salah satu "7 Keajaiban Dunia". Pakar menjangkakan Laut Mati akan kering pada tahun 2050 jika tiada langkah awal dibuat. Laut Mati terkenal kerana kandungan garamnya yang tinggi sehingga manusia dapat terapung di permukaannya.



Kajian menunjukkan paras Laut Mati berkurangan sebanyak 1 meter (39 inci) setiap tahun, dan panjang pantai telah bertambah sehingga 1 kilometer di kebanyakan tempat.

Aku tak tahu apa motif bogel tu ?Tak kan lah setiap kali nak buat demosntrasi kena bogel kot..Oh DEMnnnnnnnn....

Sumber


Comments
2 Comments

2 comments:

miss osixnine said...

hahahah...diorg ni xde keje lain ke

budakampung said...

takde ke yg nak buat kt m'sia ni?? kehkehkeh

 
Copyright (c) 2011 Dunia Seorang Remaja. Design by Mas Ahmad Safwan

Official Blog and Facebook.