Blog ini ditubuhkan oleh seorang remaja yang ingin mencari identiti zaman keremajaannya.Pelbagai info menarik yang anda boleh cari di dalam blog ini..

Thursday, September 29, 2011

Realiti Kehidupan | Buah Berbentuk Kemaluan Manusia

Assalamualaikum dan salam sejahtera semua...

Alahai dunia..Haha..Serius lawak aku tengok gambar di bawah ni..Tak sangka buah berbentuk kemaluan manusia pun akan turut wujud..Tapi aku tak pasti gambar di abwah ini ynag asli or palsu punya..Sebab manusia semakin pandai menggunakan pelbagai teknik seperti photoshop untuk memanipulasi sesuatu gambar kan..Layan gambar di bawah..(^_^)...


Mesti korang sendiri tepuk dahi kan bila tengok gambar kat atas tu..Hahahahaha....



Comments
2 Comments

2 comments:

Nur Misnan said...

serious edit nih.. kalau betul takut plak org nak mkn.. hik3

Anonymous said...

Dildo hahaha3

 
Copyright (c) 2011 Dunia Seorang Remaja. Design by Mas Ahmad Safwan

Official Blog and Facebook.