Blog ini ditubuhkan oleh seorang remaja yang ingin mencari identiti zaman keremajaannya.Pelbagai info menarik yang anda boleh cari di dalam blog ini..

Tuesday, September 6, 2011

Newbiee Minta Maaf Kepada Blogger Femes Kunci Locker

Assalamualaikum dan salam sejahtera semua..

Maaf ye sebab aku kena buat entry macam ni lagi..Bukan ape,aku wat entry ni secara ikhlas untuk memohon maaf secara terbuka kepada blogger kunci locker kerana salah paham yang telah berlaku beberapa hari ini..Bagi sesiapa yang langsung tak tahu pasal perkara ini..Korang boleh lah rujuk dekat entry ini , ini dan ini .

Comments

Korang dah bace ? Bagus lah,secara boleh la aku proceed entry aku ni sebab korang dah tahu cerita sebenar die..Sebenarnya aku dan kunci locker baru sahaja berkenalan dalam dunia blogging dan juga FB..Dan satu hari tu aku main wall post dengan die..Cuba korang tengok sini..


Mungkin sebab kitorang belum saling mengenali lagi,die salah paham dengan ayat aku tu..Seriously,aku langsung tak berniat nak menipu dia..Tapi tu cara aku bercakap dengan orang lain..Kalau kroang tak percaya,boleh lah tanya kawan-kawan blogger aku yang lain seperti Mas ,Cikgu Wan,BelogFadah dan ramai lagi.Aku memang suka low profile je..Mungkin dia salah paham dan ingat aku nak permainkan dia.

SO,di sini..Aki dengan rendah hati ingin memohon sejuta kemaafan kepada Kunci Locker kerana kesilapan aku menulis macam tu..Mungkin bagi dia,cara pnyampaian aku tu nampak seperti aku cube menyindir dan menipu dia..Tapi aku memang seorang blogger baru dan aku bukan lah blogger femes mahupun blogger otai..

Kalau korang masih tak percaya cakap aku boleh lah tengok umur blog aku..Aku start blogging 8 Disember 2010 dan member pertama kau adalah cik erika rain.Dan die lah yang tahu perjalan blog aku ni sejak dari awal lagi..Kat sini juga,aku nak bagi tahu korang semua,bahawa aku bukan lah sape2..Aku pun blogger biasa macam korang semua..

Aku tak nak lah sebab isu kecil macam ni dunia blogging jadi buruk..So,lepas ni..korang ank panggil aku ape,panggil la..Aku tak berani dah nak cakap aku ni newbiee mahupun otai..Sebab aku takut salah paham lagi.So,aku hope sangat-sangat blogger lain paham niat baik aku dan sokong cara aku ni..Mungkin cara aku ni kasar sebab guna " aku " "kau " ,tapi inilah diri aku yang sebenar.

Aku buat blog ini pun just untuk suka-suak sambil tambah ramai kenalan..Aku tak de niat pun untuk bergaduh dengan korang semua..Sebab tanpa sokongan korang semua,blog aku tak kan capai ke atahap macam ni.Dan aku rasa bahagia dapat berkenalan dengan semua blogger.

SO,aku sekali lagi ingin memohon berjuta-juta maaf dan ampun kepada Kunci Locker dan semua blogger-blogger lain yang pernah merasa tidak puas hati dengan aku secara langsung atau tak langsung..Maafkan aku ye..Sebab kita masih lagi dalam bulan mulia iaitu bulan hari raya aidilfitri..Jika korang ada ketidakpuasan hati dengan aku,janagan lah tuduh aku melulu lagi..Cuba PM aku dan tanya aku dulu.

Di bawah inilah gambar Si Kunci Locker yang aku sebutkan tu.Aku minta maaf ye Bro..Tak mo gaduh2 lagi..aku nak kita berblogging dengan happy je...(^^,)...


Kat sini jugak aku nak ucapkan Selamat Hari Raya Aidil Fitri ,Maaf Zahir dan Batin kepada semua kawan-kawan aku serta pembaca blog aku ni..:)


Comments
6 Comments

6 comments:

CXopportunities said...

was here to read the next episode of your story :)

Wawazzup said...

aku harap dia paham la then maafkan ko la..benda ni kecik ja aku pun malas duk tgk korang gaduh nih..lagipun raya an sesama la kita bermaafan hehe..merendah diri x bermakna kita salah bro..selamat hari raya!!

Unknown said...

bagus2. mengalah ajelah. biarlah dia nak cakap apa.

kunci locker said...

errkkk...awat ada gambar aku??cis..terang2 p tayang gambar aku...serang lg kng..hahah...xpela..aku maafkan..apa yg lepas biarkan lps....huhuhu...sorry gak bro...ego sikit... *byk..bkn sikit...hahaha

Izwa Kamaruddin said...

buang yg keroh amik yg jernih...

bersabarlah di atas semua dugaan..

Nyamuk Terbang said...

yeayy dh baik

 
Copyright (c) 2011 Dunia Seorang Remaja. Design by Mas Ahmad Safwan

Official Blog and Facebook.